• Goldi

underkläder till bröllopsnatten.

tänkte höra hur ni ska göra på bröllops natten. Jag ska ha bh och trosa under klänningen, väldigt fint och det var inte billigt precis. Men det känns ändå lite tråkigt att ha det, fast jag vet att man säkert kommer vara helt slut och inte årkar sexa till det =). HUr ska ni göra? åker ni hotellet/hem med bröllopsklänningen å tar av det där eller bytar ni om innan?

• Svar på tråden underkläder till bröllopsnatten.
  • MulleNuh

Jag hade bara köpt ett par finare trosor. Hade en korsett som jag ej kunde ha bh under. Trodde inte heller vi skulle sexa eftersom jag kl 4 på morgonen stod och försökte pilla ut 10978635 st hårnålar ur uppsättningen, och sen skulle jag duscha. Men HOPPSAN kerstin. Mannen ville också helt plötsligt duscha!

• Hemlig2009

Jag stupade i säng och så gjorde också maken. Däremot hade vi bokat spahotell på söndagskvällen och då var det kul att sätta på sig lite nya underkläder...

På bröllopsdagen gick det praktiska före det estetiska.

• Hvidbrud

Jag hade köpt fina underkläder som jag hade på mig. vi hade bestämt oss för att sexa till det oavsett hur trötta vi var... så det gjorde vi. underkläderna åkte av, vet inte ens om han märkte det, men det var min MAN som var viktig, inte trosorna.

• Mamli

jag kommer nog köpa nån neglige till bröllopsnatten, sex eller ej så ska jag känna mig fin.

men de är för underkläderna under klänningen måste slanka in och allt så räknar inte med att jag komemr vara direkt sexig under en neglige är väldigt snäll också för då gömmer den min mage och allt

• Vid havet

Jag tror att min (då) man inte kommer bry sig ett dugg om vilka underkläder jag har på mig just då faktiskt. Eller ok, om jag har på mig stora hudfärgade trosor så tror jag inte han blir glad... Men antingen är vi så trötta att det inte blir nåt eller så är grejen att ha sex med sin fru/man den stora grejen just då!
    Ska skaffa lite finare (typ strumpeband och så) underkläder att ha med på smekmånaden i stället tänkte jag.

• 27juni2009

Jag kommer behålla bh´n som jag har under klänningen, kommer däremot byta trosor o ev sätter jag på ett par stay up , hm får nog snart ebstämma mig gifter mig på lördag
    sen har jag köpt torsolette o trosor oxå, de kommer få följa med på bröllopsresan då har vi förmodligen mer tid o ork o därmed lust att sexa till det destomer, utan barnen o allt i 4 dagar

• Mamli

ja stay ups är bra, ska ha neglige med stay ups och högklackat

Spelar ingen roll om vi ska sova, sonen kommer också vara med men vet att han skulle bli glad.

jag har aldrig förstått strumpeband....vad ska jag göra med de? står de för nåt, när ska de tas av...

• enmi

Jag kommer att ha en sån där grymt osexig gummi-BH som man klistrar fast. Jag får kompensera med fina trosor till. :)

• Kallemero79

Jag har köpt nya snygga underkläder till bröllopet, men kommer byta till sexigare trosor å ett kort romantiskt nattlinne till bröllopsnatten.

• Ore

Jag hade en snygg, axelbandslös BH (brudvariant). Till denna hade jag köpt två par matchande trosor, ett par
    bekväma och ett par sexiga stringtrosor. Så innan klänningen åkte av bytte jag helt enkelt. Hade även stay-ups i matchande färg (Ivory), vilket inte tillhör vanligheterna annars, och eftersom jag fick ett strumpeband på möhippan så hade jag det med. Trodde det skulle kännas fånigt och hade därför inte köpt något, men det blev riktigt snyggt när det satt precis ovanför stay-up kanten...

Så maken blev nog ganska överraskad ändå

Svar på tråden underkläder till bröllopsnatten.