• sarahl

färgtema, vitt, och grönt. vad till

skall vara tärna på ett bröllop med temat vitt och grönt. har inte hittat någon grön klänning i min storlek 50/52 ca. MEN bruden säger att jag får ta vilken färg jag vill bara jag känner mig bekväm.

vad tycker ni, vill gärna ha klänning som jag kan använda igen.

• Svar på tråden färgtema, vitt, och grönt. vad till
  • ToastmasterMarie

Vi kommer ha tema rött, vitt och guld

Min tärna kommer ha en mossgrön klänning, eftersom hon inte hitta något bra i rött samt att hon inte klär så bra i rött.

Hur väl känner du bruden menar hon verkligen att vilken färg som helst.
    Hör vilka andra färger hon kan tänka sig.

Skulle ni inte kunna handla tillsammans, då ser du hennes reation och ni kan välja tillsammans.

• Energy

Grönt funkar ju bra med gula färger också.

• galaxen

Jag brukar hitta bra kläder på Cellbes postorder som har lite större storlekar. Kolla in www.cellbes.se och klicka på klänningar. Jag såg en söt klänning i en dimgrön färg där.Fanns i stora storlekar.

• Kallemero79

Tycker rosa passar till vitt å grönt!

• galaxen

Den kan vara söt med ett par vita tights med spetskant

• sarahl

är det denna?

www.cellbes.se/Product/&pid=035594

galaxen skrev 2009-06-24 22:00:01 följande:
    Jag brukar hitta bra kläder på Cellbes postorder som har lite större storlekar. Kolla in www.cellbes.se och klicka på klänningar. Jag såg en söt klänning i en dimgrön färg där.Fanns i stora storlekar.
  • galaxen

Jag ser den inte på den sidan nu nämner men den finns i många olika färger vitt, korall blått kahkigrönt, svart. Den är i bomullscrepe

• Nudax
    sarahl skrev 2009-06-24 19:30:05 följande:
    skall vara tärna på ett bröllop med temat vitt och grönt. har inte hittat någon grön klänning i min storlek 50/52 ca. MEN bruden säger att jag får ta vilken färg jag vill bara jag känner mig bekväm.

vad tycker ni, vill gärna ha klänning som jag kan använda igen.
    Kan du inte ha en vit klänning då fast med gröna inslag i typ ett sidenband, lite gröna blommor i håret eller liknande?
  • AnnL

Finns fina på Tradera! Många firmor som säljer nya, måttbeställda klänningar till bra priser. Annars är gult fint till det temat, lycka till! :)

• Lodjuret

Vi ska också ha grönt och vitt och min tärna ska ha en ljusrosa klänning eftersom hon inte gillar grönt. Vad gör man inte för sin lillasyster :)

Svar på tråden färgtema, vitt, och grönt. vad till