ni STORA brudtärnor....
vad tar ni på er och vart har ni hittat klänningarna?
behöver strl 50/52 ca. gärna grön klänning, användbar igen efter bröllopet.
vad tar ni på er och vart har ni hittat klänningarna?
behöver strl 50/52 ca. gärna grön klänning, användbar igen efter bröllopet.
Hej Hej
Jag drar ca samma storlek stl 50
Jag tog tillfället i akt och lät en sömmerska sy upp min gröna tärnklänning, unna mig lite extra, de gör man inte för ofta!!
Brudens mor stod för tyget så hag betala endast 1700kr för den, då är den knälång med vringning och utställd under bysten!!
Ta tillfället iakt och unna dig en sömmerska, de behöver inte bli så mycke dyrare!
Kram
Essapessa81
har du ingen bild? kanske hyra ut den till mig?
Hej Hej
Skicka din mail adress via meddelande så kan ja maila en bild!!
Vill dock ej hyra ut utan isf sälja den!
Mvh
Essapessa81
Hej!
Har du ett konto på Tradera? Om inte så skapa ett. Jag har precis beställt och fått två skräddarsydd klänning därifrån. Jag fick båda klänningarna inklusive sjal och matchande slipsar till dem för under 1400 kr. Säljarens alias är rick's. Det tar ca 5-6 veckor tills man får klänningen. De sys upp i Kina.
Här är några exempel på klänningar:
www.tradera.com/NY-Unik-Gala-Klanning-Skraddarsydd-speciellt-at-dig--auktion_97427053
www.tradera.com/NY-Het-Cocktail-Klanning-Skraddarsydd-speciellt-at-dig--auktion_97427231
www.tradera.com/NY-Vacker-Kvalls-Klanning-Skraddarsydd-speciellt-at-dig--auktion_97427556
www.tradera.com/NY-Glamoros-Aftonklanning-Skraddarsydd-speciellt-at-dig--auktion_97395332
Man kan välja annan färg än den som anges när man har vunnit auktionen. Man kan även välja tillaxelband om det inte finns på klänningen. Man kan också välja till en matchande sjal. Vad tror du om det?
Här kommer ett exempel på en annan klänning som jag har hittat:
www.fashionbug.com/product/APPAREL/dresses/social/Polka-Dot-Sash-Dress/34168/pc/5027/pslot/2/sc/5045/c/5042.uts
Andra exempel på sidor med större klänningar:
www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay&catalogId=20554
www.kurviga.com/
www.bravissimo.com/products/clothing/dresses-and-skirts
Lycka till! Jag hoppas att vi större kvinnor får lättare att hitta fina kläder inom snar framtid.
Mvh Petra
Ps. Meddela gärna vad du hittade.
Kolla lite på Blocket Såg några jättefina tärnklänningar där i stora stl tidigare idag. (Sök på tärnklänning)