• December 2009

Nej inte elak men vår dag

Står för att vi bara bjuder ena i ett par i vissa fall. Vi tål inte vissa människor och vägrar se dem på vår bröllopsdag. Vi har begränsad budget och lägger hellre den hundringen på en god vän än en ragata eller rövhål (ursäkta ordvalet). Vi vägrar ha folk vi inte tål på vår fest och vi vill fira dagen med de vi älskar, uppskattar och som vi vet respekterar oss.

Så ja vi skiter i din gravida flickvän som ljuger om allt, fuskade med ppiller för att bli gravid så du inte skulle dumpa henne.
    Så ja, vi skiter i bruden som gick i mellan då vi fortfarande var ihop och jag väntade ditt barn och tog dig ifrån mig så du inte ens kunde ställa upp när jag blev sjuk under graviditeten.
    Ja vi skiter i din alkoholiserade mamma för vi orkar inte se henne spy och tömma bardisken, skråla och störa för allt och alla.

Vi byter ut dem mot tre goda vänner, duger det inte för er stanna hemma så får vi sex goda vänner istället

• Svar på tråden Nej inte elak men vår dag
  • suzem

kunde inte ha skrivit det bättre själv =)
    Vi gör precis likadant, men tyvärr så sätter sig min blivande svärmor emot detta och skapar en del problem... dock står vi fast vi vårt beslut, detta är en lycklig dag inte en "pity" dag =)

• Svanboet

I viss utsträckning håller jag med. Personer som man absolut inte vill ha närvarande skall inte bjudas men att inte bjuda in respektive bara för att de är just respektive och den "ursprungliga" kompisen... det är emot min uppfattning.

Svar på tråden Nej inte elak men vår dag