• Svar på tråden Hon är tillbaka
  • Fenixx

att dem orkar hålla på... så dåligt.

• Krystal

En liten fråga från en som inte riktigt hänger med: vad gäller detta???

• maljor

Den människan lägger ut "sin" brudklänning hela tiden. Fast det rör sig om mängder med olika klänningar och vart eftersom hon blir anmäld så byter hon namn - nu senast Fredrik.

• Superskrutt

Jag förstår inte heller riktigt. Är det någon som lägger ut sin brudklänning flera gånger för att dem inte får den såld, eller är det något "skumt" med annonsen?

• December 2009

Hon köper in kinaklänningar och annonserar ut dem här = säljer och gör reklam för sig

• Superskrutt

Men hur vet man att det är "hon"? Hur kna ni nu te x veta att hon har bytt namn till Fredrik? Jag är ny här, så därför har ja ginte riktigt hängt med....

• December 2009

Samma bakgrund på bilderna samma stil på klänningen och samma tjej på korten

• Humlan66

Att dom inte bara spärrar henne härifrån helt och hållet så är problemet bort eller

• December 2009
    Humlan66 skrev 2009-06-28 22:15:24 följande:
    Att dom inte bara spärrar henne härifrån helt och hållet så är problemet bort eller
    Vore lika logiskt som att ersätta plusmedlemmar för all nertid med förlängd plustjänst.. Dvs lär inte hända
  • Humlan66

den här är ju heller ingen *privat*

helene.kalderen

Inte med alla hennes annonser och jag tyckte jag såg nånstans att man inte fick lägga in så mkt annonser på en och samma månad, Hmm vart tog den regeln vägen då ?

Svar på tråden Hon är tillbaka