nån som har bildet med buketter som går i vitt o grönt?
behöver lite inspiration till min bukett! vita blommor typ roser. men e det nån som har med typ lite färg som rött eller blått vill ja gärna se dem med;)
behöver lite inspiration till min bukett! vita blommor typ roser. men e det nån som har med typ lite färg som rött eller blått vill ja gärna se dem med;)
Bläddra i galleriet här på bt, där finns massor av buketter , du kan välja att bara se just dem.
Jag gav min svärmor en bukett med limefärgade nejlikor och vita rosor, tror jag fotat den Inte brudbukett men du kan få se färgerna.
I mitt galleri finns en vit bukett som jag gav floristen som inspirationsbild, och sedan även en bild av hur min bukett blev - vitt, creme och rosa - och grönt
Jag kör på rundbunden bukett med vita rosor, vit fresia, lila prärieklocka och daggkåpa (gulgrön). Den finaste bukett jag sett någonsin som bara gick i vitt och grönt var helt gjord av snödroppar. Fantastiskt, men svårt om man inte gifter sig rätt säsong. Kolla på Bernzons blommors hemsida, där finns buketter sorterade efter färg.