• sbej

Göra egen?

Har så svårt att bestämma mig vilken bukett jag vill ha! Har redan varit och ändrat min hos butiken 2 ggr, men känner mig ändå inte säker!
    Jag har floristutbildning och har gjort flera brudbuketter, så vad säger ni? Ska jag göra min egen trots att det sägs att de betyder otur? jag är inte så skrockfull av mig!

• Svar på tråden Göra egen?
  • Fairytail

Ja varför inte. Då får du den personlig. Jag är heller inte skrockfull.
    Om du gör din egen så kan du ju fixa med den så att den blir precis som du vill ha den. Och har du sovit på saken så kanske du kommer på någon liten ändring som du vill ha. Då kan du ju bara göra det. :)
    Lycka till!

• passionsblomman

Känner du att du kommer att ha den tiden , så varför inte?

Jag är tämligen säker på att mycket av det skrock som finns kommit till just för att man vill styra bort bruden från att jobba halvt ihjäl sig...bukett och klänning är ju exempel på det.

• MimmiMama
    sbej skrev 2009-06-27 18:22:50 följande:
    Har så svårt att bestämma mig vilken bukett jag vill ha! Har redan varit och ändrat min hos butiken 2 ggr, men känner mig ändå inte säker!Jag har floristutbildning och har gjort flera brudbuketter, så vad säger ni? Ska jag göra min egen trots att det sägs att de betyder otur? jag är inte så skrockfull av mig!
    om du gör den själv så vet du ju att du får den som du vill ha den du kan dessutom inte skylla på någon annan
    Håller med passionsblomman om skrockets ursprung
    Om du hinner och orkar så why not?
  • sbej

Tack! Nu har jag bestämmt mig för att göra min egna!Ska provgöra den en gång först så jag vet exakt hur jag vill ha den.

• Annecarin

Spännande sbej att kunna binda sin egen bukett, har provbundit en bukett hemma med billiga rosor. Men ska blommorna prepareras för att hålla, jag ska ha en rak bukett. Inget som hänger ned.

Underbara soliga hälsningar till er alla, tänk att kunna åka nedcabbat kl åtta i går kväll.

Svar på tråden Göra egen?