Blev hippad igår!
I går var det dags! Jag visste att det planerades en hippa för mig, men hade ingen aning om när det skulle ske.
Dagen började med att alla tjejer kom hem till mig i klädda t-shirts med en bild på mig och där det stod Team Therese.
*Fick en lista på en massa konstiga saker jag skulle packa ner. Bla rivjärn, hammare och pannkaksrecpt
*Blev i klädd skojiga kläder. Samtliga plagg har jag själv sytt och stickat vid olika tillfällen. Bla en klänning jag sydde till skolavslutningen i 9:an ( gick naturligtvis inte att knäppa den så här 16 år senare) och extremt färgglada stickade stay ups!
* Champagnefrukost i parken där vi ska vigas.
Här fick jag också måla en massa ykort.
* In till stan för vykortsförsäljning på torget. Här gjorde jag flickorna besvikna eftersom det tog mindre än 10 min för mig att sälja alla kort!
*På med ögonbindeln och inledd i vad jag snabbt förstod var en gymnastiksal. Här fick jag sitta på golvet och vänta en stund. När ögonbindeln togs av stod alla tjejerna runt mig iklädda typiska magdansöskläder med haremsbbyxor, paljettbehåar och en massa skramlande smycken. En extra fröjd för ögat var de två tjejer som är gravida! Jag fick också byta om och sen var det dags för magdans. Fantastiskt kul!!
* Lunch i en annan park. Här fick jag svara på en massa konstiga frågor om min blivande man. För första rätta svaret fick jag en armlänk. För varje rätt svar fick jag en berlock att sätta i länken. Även här var jag duktigare än vad de trodde. Fick alla rätt!
*På med ögonbindeln igen. När den åkte av befann vi oss i relaxavdelningen på badhuset. Det var fullt uppdukat med vin och snacks och spaprodukter. Först bubblade vi, och sen hade vi tillgång till hela simhallen med trampoliner och vattenrutcshkana. De hade hyrt hela simhallen så det var bara vi där. Superlyx.
* Grillning i en tredje park
* Utgång
En superhärlig dag med fantastiska vänner! Är otroligt nöjd och glad!