• N79

Mina bilder från bröllopet har kommit....=)

Har fått bilderna och jag kan inte sluta titta på bilderna. De är såååå fina och har precis fångat de känslor jag ville. Supernöjd med fotografen och bilderna! Så om någon söker en duktig och trevlig fotograf i Gbg-området kan jag varmt rekommendera Sofie.

Visst är det underbart att titta på bröllopsfoton och drömma om bröllopet.....själva dagen försvan ju iväg utan att jag han blinka. Skönt att kunna uppleva dagen igen via korten.

Lycka till ni som har hela er stora dag framför er....blir lite avis faktiskt....

• Svar på tråden Mina bilder från bröllopet har kommit....=)
  • nineliza

Riktigt fina bilder!! ;)
    Hon har verkligen fångat dagen :)

• Maggan Haggan

Himla fina bilder. Vad vacker du blev, så snyggt med de röda färgerna och der röda skorna var verkligen pricken över i:t

• Red Scarlet

Jättefina och gulliga bilder! Jag fick se alla mina bilder nu för några dagar sedan också, var supernyfiken! Det är väldigt lätt att drömma sig tillbaka när man ser bilderna, jag sitter och småflinar dumt så fort jag tittar på dem och ser bilderna från vigseln, middag och fest också, så härligt!

• Taaanja

Superfina bilder!! Och du var verligen jättevacker.

• 20090725

jätte fina bilder!

får man fråga vart dem e tagna någonstans? letar eter foto ställen runt götebotg..

• N79

Tack allihop....

20090725: bilderna är tagna vid Stensjön i Mölndal. Vi hade hela bröllopet på Stensjöhill herrgård.....väldigt fin omgivning för kort.

• 20090725

tyckte att jag kände igen bakrunden!

tack så mycket, skall åka dit å titta nästa vecka

Svar på tråden Mina bilder från bröllopet har kommit....=)