Inlägg från: Bella Notte |Visa alla inlägg
  • Bella Notte

parfym hjälp....

Om du med fräsch menar blommig eller fruktig så kan jag rekommendera "LAURA"...en mycket god doft!

• Bella Notte

Lancôme´s "hypnôse"...Mmmmmm

• Bella Notte

eller "miracle" från den samme...Mmmmm

• Bella Notte
    Pumpkin skrev 2009-06-30 15:09:22 följande:
    Oj, räknar du den som fräsch? Det bevisar verkligen hur olika parfymer kan lukta på olika personer För mig är det en tantparfym som luktar så fruktansvärt starkt att jag får ont i huvudet. Synd för maken att han köpte den till mig
    Ja, du ser- vilken tur att vi alla får komma till tals eftersom smaken är som baken...

Du får väl hinta gubben nästa gång han ska ge sig in i parfymjungeln för att överraska dig, så att det blir rätt menar jag
  • Bella Notte
    Pumpkin skrev 2009-06-30 16:28:37 följande:
    Han har lärt sig nu som tur är
    Oj, det var en kvick en!! Inte ens jag har ju full koll och då är jag ändå väldigt intresserad av dofter i allmänhet och parfymer i synnerhet- hälsa och gratta!

PS- vilken doft vill du att han helst skulle komma hem med?
  • Bella Notte

Personligen så gillar jag INTE dessa stickor....parfym liktar HELT annorlunda på papper än på hud- ingen bra vägledning alls, om du frågar mig....men det gjorde du ju inte, jag svarar ändå

• Bella Notte

Bella Notte skrev 2009-07-02 22:24:33 följande:

Personligen så gillar jag INTE dessa stickor....parfym liktar HELT annorlunda på papper än på hud- ingen bra vägledning alls, om du frågar mig....men det gjorde du ju inte, jag svarar ändå
    "liktar" är en-sen-kväll-i-för-hög-värme-omskrivning av LUKTAR
Svar på tråden parfym hjälp....