parfym hjälp....
Jag behöver hjälp med parfym till böllopet (augusti), någon som har förslag på fräscha parfymer som håller länge???
Jag behöver hjälp med parfym till böllopet (augusti), någon som har förslag på fräscha parfymer som håller länge???
Dolce Gabbana- Light blue
Boucheron- dyr som attan men luktar så gott
Köpte en ny parfym häromdagen Cacharels NOA DREAM. Är helt förälskad i den, doftar helt underbart. Ska bli min bröllopsparfym
Oj, räknar du den som fräsch? Det bevisar verkligen hur olika parfymer kan lukta på olika personer
För mig är det en tantparfym som luktar så fruktansvärt starkt att jag får ont i huvudet. Synd för maken att han köpte den till mig
Han har lärt sig nu som tur är
Jag gillar såna som luktar väldigt fräscht och väldigt lite så Clean -fresh laundry är mitt tips
Min absoluta favorit heter Just från Cavalli... dock finns den inte att köpa i Sverige men går att beställa på nätet. Den är min absoluta favvo, alla kategorier! www.parfym.se/Product.aspx&code=Kelkoo
Tackar för all hjälp, med olika förslag.
Haft sedan tidigare lancome´s hyptnose som favorit, har den inte.Kan luta åt den....
Det blir att prova olika dofter o se vad det blir för doft =),
Tur man är ute i god tid
Gå in i en parfym affär och be om att få hjälp med att välja ut en bra. Ta hem stickor och känn efter. Det gjorde jag=)
Lycka till // Lisa
Personligen så gillar jag INTE dessa stickor....parfym liktar HELT annorlunda på papper än på hud- ingen bra vägledning alls, om du frågar mig....men det gjorde du ju inte, jag svarar ändå
Jag ska ha Chanels Mademoiselle; annars är jag svag för Burberry orig, och Alien av Thierry Mugler
Bella Notte skrev 2009-07-02 22:24:33 följande:
köpte i lördags beckham parfymen...den lila..av dem...haha haft en liten provflaska innan och haft den när jag ska på party. den ger allt lite partystäming bara den..haha
Köpte själv i förra veckan; Naomi Campell's "Cat deluxe". Mjauuuu som till Wiskas (om katten själv får välja)!
Incredible Me by Escada!
Jag kommer att ha "Eden" av Cacharel, Edp.
Jag älskar DKNY, jättefräsch och inte så tung tycker jag!