Hjälp! Text till vigselförättare!!!
Undrar om någon har ett fint tal eller inledande text till vigselförättare. Han bad oss skriva ihop något fint som han kan Börja vigseln med. Snälla, hjälp mig.
Tack på förhand
Undrar om någon har ett fint tal eller inledande text till vigselförättare. Han bad oss skriva ihop något fint som han kan Börja vigseln med. Snälla, hjälp mig.
Tack på förhand
Vi skulle också behöva hjälp med det...
Varför inte Mahändatexten? Den är jättesöt tycker jag.
Måhändatexten
Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.
Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.
De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det.
Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.
Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag.
Den hade jag redan koll på. Den är fin och ska ha den, men vill förlänga med en annan text tänkte jag. Gifter oss borgeligt och vill ta vara på tiden. Fler förslag :)
Da vill jag ocksa vara med för vi gifter oss ocksa borgligt och ska mahända texten men behöver eventuellt även en text till för sambons mamma att läsa...