Vackert typsnitt?
Är det någon som har tips på lite lagom snirkligt typsnitt till vigselprogram, placeringskort mm. Har letat men tycker att de flesta varianter antingen är för snedställda eller för alldagliga...
Är det någon som har tips på lite lagom snirkligt typsnitt till vigselprogram, placeringskort mm. Har letat men tycker att de flesta varianter antingen är för snedställda eller för alldagliga...
Scriptina är fint
Jag har för mig vi använde någon som hette viktoriansk... Den tyckte vi var fin
Här finns många fina:
www.dafont.com/theme.php
Vi använde ett typsnitt som heter Amaze till både inbjudningskort och vigselhäften. Det tycker vi är fint.
Finns ett fint som heter Fiolex girls med hjärtan och lite annat.
King and the Queen gillar jag, finns på dafont.com
Hoppas nån som är lite bra på datorer kan hjälpa mig för jag är verkligen helt kass!
När jag har laddat ner ett typsnitt från dafont tex, hur får jag till det så att jag kan börja använda det när jag skriver i word???
Stort tack till den som kan hjälpa mig!
Du lägger det i mappen som du hittar under kontrollpanelen och sen i den som heter teckensnitt.
vivaldi, tror jag det heter som vi andvänder, finns som standard
Adine Kirnberg är jättefint.
Det använder jag ofta när jag graverar på glas.
Tack för hjälpen!
Någn här som vem var jag kan ladda ner trajan pro gratis?
hur fixar man så man får namnen på placeringskorten skrivet på datan, men ändå enkelt att skriva in?
Har provat allt jag kunnat, ettiketter,mallar,tabeller! fattar inte hur jag ska göra vill sen kunna bara klippa rakt så jag får mina kort färdiga. Kan inte skriva för hand.....
jag gjorde i excel
Apple Chancery
tack så himla mycket!! men jag lyckades till slut!!!
Jag gick in på Verktyg - Brev och utskick - ettiketter i Word och hittade ett format som passade bra!!
Sedan märkte jag allt och tryckte 'centrera' och voilá!
Tack iallafall!!