• BrideToBe09

Billiga snygga underkläder (korsett/bustier)

Letar febrilt på nätet efter någon fin korsett/bustier att ta på mig efter bröllopet, när vi kommer till vårat rum. Vill känna mig snygg och sexig, utan att det ska se vampigt ut. Skitsvårt att hitta något "snällt" som ändå är lite sexigt. Letar efter någon vit korsett då, eftersom det är böllopsdagen.
    Någon som vet någon bra sajt när man kan beställa sånt rel billigt (vill inte lägga 6-700:- på den).

• Svar på tråden Billiga snygga underkläder (korsett/bustier)
  • Cherrybride

Problemet som kan uppstå med en korsett/bustier som man köper via internet är att den sitter helt fel - det brukar vara lite kinkigare med passformen än med en vanlig bh tillexempel som man beställer. kolla in Twilfit istället, där finns det fina korsetter för runt 400-500 kr som du dessutom kan prova :)

• BrideToBe09

Får kanske göra så då. Kan ju hända att de vanliga butikerna (lindex, hm etc) har större sortiment i butiken än på nätet också (hittade inget kul alls hos dem på nätet). Får ta mig ut och prova/leta.
    Tack för svar!

• BrideToBe09

Hittade en skitläcker svart korsett på NewYorker för ca 250:-. Perfekt!! Köpte även vit bh och string till bröllopsnatten.

• BrideToBe09

Ska tillägga att jag använde den svarta korsetten till Secret Box fotograferingen.

• Tiger81

www.toplady.se har vackra korsetter som passar till bröllopsnatten. Jag har köpt därifrån och blev jättenöjd.

• fialia
    BrideToBe09 skrev 2009-07-21 13:45:40 följande:
    Hittade en skitläcker svart korsett på NewYorker för ca 250:-. Perfekt!! Köpte även vit bh och string till bröllopsnatten.
    Var finns New Yorker?
  • bride to be

De finns en del fint på www.korsetten.se kolla under brud underkläder. Man får bläddra lite mellan de mindre sofistikerade underkläderna  :)

Svar på tråden Billiga snygga underkläder (korsett/bustier)