Fotograf i västerdalarna?
Vi gifter oss i närheten av Vansbro nästa år och undrar om någon har en bra fotograf i närheten (typ leksand/malung/borlänge/falun) att rekommendera?
Vi gifter oss i närheten av Vansbro nästa år och undrar om någon har en bra fotograf i närheten (typ leksand/malung/borlänge/falun) att rekommendera?
Ett tips! Jag anlitar Anders på Expert Vision i Säter som fotograf! Han är alltid trevlig, fixar så att ev. barn är på toppenhumör hela tiden och fotona blir fina mm mm. Han tar inte betalt för fotograferingen i närområdet men man betalar för de foton man väljer att tex förstora och köpa. Jag har fotat 2 barn hos han i absolut hopplös ålder 5-6 månader gamla (jag såg inte att min andra kille var fin/fokuserade en enda sekund under fotograferingen, men korten blev jättebra!), han fotade syrrans bröllop (typ 300 kort att välja mellan för själva bröllopskortet för väggen) och hennes 2 barn också när de var nydöpta.
Han ska fota mitt bröllop nu med mitt tärnfölje på 6 barn: 1-2-3-5-9-och 10 år gamla. Han drog bara lätt efter andan och sa att "Det HÄR fixar JAG, det behöver du inte bekymra dig om..." och "de ger mig max 15 minuter, sedan ..." Så jag känner verkligen förtroende att det blir bra hur hopplösa ungar jag än har (min 1-årng är liiite "effektiv" om man säger så...)
...Vansbro ligger ganska exakt 1h 20 min från Säter...så det bör inte vara för långt bort.
tack för tipset! Ska kolla med Anders =)