• hanko

    Min m2b blev bortrövad...

    ..för en stund sen. Han anade ingenting, och jag har inte sagt något heller Några av hans vänner har åkt över 50 mil för att vara med på svensexan, några andra har åkt 30 mil. han trodde inte att han skulle få nån svensexa för att alla bodde så långt borta. Först ska de köra konstiga bilar och andra motorfordon. Sen ska de vara här hemma och parta och grilla. Hoppas han får en bra dag!

  • Svar på tråden Min m2b blev bortrövad...
  • December 2009

    Vad kul att de kommer så långt ifrån för fira honom

  • thildamy

    vad kul med en bra svensexa.. man hör om så många tokiga svensexor...

    hoppas han får det trevligt!

  • JustMeAndMyLove

    Gud vad roligt! Han måste ha bra vænner som åker så långt før att fira honom :)

  • hanko

    De hade haft en härlig dag. Riktigt grabbig med 8-kamp (motorfordon och styrkegrenar). Sen partade de hela natten lång Min m2b var orolig innan och ville inte ha svensexa, men nu är han jätteglad att det blev. Härliga vänner

  • JustMeAndMyLove

    Va mysigt! Härligt att han hade kul :) Kan förstå att man är orolig innan, när man hör om alla förnedringsgrejer och strippor och liknande, hehe.
    Tur han har vänner som dem!


    hanko skrev 2009-07-05 14:29:04 följande:
    De hade haft en härlig dag. Riktigt grabbig med 8-kamp (motorfordon och styrkegrenar). Sen partade de hela natten lång Min m2b var orolig innan och ville inte ha svensexa, men nu är han jätteglad att det blev. Härliga vänner
Svar på tråden Min m2b blev bortrövad...