• Tant Doris

Fräckt att be en gäst göra gästboken?

Min äldsta och bästa kompis är en riktig pysslare/scrapbookmänniska. Hon gör också egna tröjor och sånt.

Är det fräckt att be henne göra en personligare gästbok åt oss? Vet att hon skulle göra något kul av det, och inte speciellt dyrt. Självklart får hon betalt.

Är själv ingen pysslig människa och trots att jag har ett flertal ideér på gästböcker så kommer det nog sluta med en fyll-i-bok iallafall för att jag inte har ork att ta hand om allt själv.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Fräckt att be en gäst göra gästboken?
  • Suss o Jonas

Tror om du lägger fram det såsom att du vet att hon gör underbara kreationer och att det skulle vara en ära för er om hon ville hjälpa er så tror jag bara hon skulle känna sig stolt över att bli tillfrågad

• sici

Jag själv är pysslig av mig, hade blivit jätteglad om någon hade frågat mig.
    Vilken ära!
    Lycka till!

• Hawaiiii

Inte alls fräckt! Ge henne ett litet omnämnande i festprogrammet och en lill-flaska skumpa som tack så är nog saken biff :)

• han och jag

Hon skulle säkert känna sig väldigt ärad!

• shakynose

Nej, jag tycker inte att det är fräckt att uppmärksamma en kompis talang! Så länge man inte förväntar sig att det ska vara gratis, såklart.

• ElMac

Självklart ska du fråga! Hon kommer bli jätteglad, och jag kan tänka mig att enda anledningen till att hon säger nej i så fall skulle vara pga tidsbrist. Min erfarenhet är iaf att folk blir glada av att få vara delaktiga :)

Svar på tråden Fräckt att be en gäst göra gästboken?