• Svar på tråden Nån som förstår sig på...
  • patrikoannika

Hmm....

Jag gissar på att deras kuvertavgift för mat och dryck som tillhör MIDDAGEN ligger på 995 kr/styck. ALLT annat som ni väljer till kostar ju olika beroende på hur mycket ni väljer och exakt hur mycket annat som går åt.

Där står ju att bröllopspaket innebär:

Lokalhyra, ett glas mousserande vin, tre glas husets vin till
    maten, tre rätters middag, kaffe samt grundpaket musikutrustning.
    I grundpaket musikutrustning ingår: Cd ? mixer, högtalare samt mikrofon.

Det måste väl vara detta som ingår för 995 kr/pers? Men sedan så vill väl gästerna dricka något efter själva middagen och kanske ha vickning på natten....

Ring dem och fråga annars!

• Lakritsbåten

så tolkar jag det också!

patrikoannika skrev 2009-07-06 21:42:41 följande:
    Hmm....Jag gissar på att deras kuvertavgift för mat och dryck som tillhör MIDDAGEN ligger på 995 kr/styck. ALLT annat som ni väljer till kostar ju olika beroende på hur mycket ni väljer och exakt hur mycket annat som går åt. Där står ju att bröllopspaket innebär: Lokalhyra, ett glas mousserande vin, tre glas husets vin tillmaten, tre rätters middag, kaffe samt grundpaket musikutrustning.I grundpaket musikutrustning ingår: Cd ? mixer, högtalare samt mikrofon.Det måste väl vara detta som ingår för 995 kr/pers? Men sedan så vill väl gästerna dricka något efter själva middagen och kanske ha vickning på natten....Ring dem och fråga annars!
Svar på tråden Nån som förstår sig på...