Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Oktoberbrudar tråd 2

låter jätte spännande! Kul med grönt det kan bli riktigt fint, roligt att våga vara lite annorlunda.

Tojk skrev 2009-07-24 16:52:04 följande:
    Bild ska du få Just nu ligger allt i påsar i väntan på besök hos sömmerskan. Är SÅ sjukt nyfiken och förväntansfull själv *skratt*Kan ju avslöja att den blir grön
  • HelenaOlivia

nu har jag laggt upp bild på mina skor i galleriet :)

• HelenaOlivia

Tack så mycket

Bustroll skrev 2009-07-26 17:54:50 följande:
    Vad fina de var, härlig färg.
  • HelenaOlivia

tack så mycket!!

Kickis skrev 2009-07-28 13:03:22 följande:
    Riktigt läckra! Och grattis till lilla magen.
  • HelenaOlivia

tack!!

Tojk skrev 2009-07-28 16:27:09 följande:
    HelenaOliviaJättefina skor!kickis Vad roligt! Vart ifrån köpte du dem?----Här har vi köpt kostym eller om det var frack. Ska bara hitta slips och näsduk.. Jag tror jag har köpt de skor jag ska ha. Och så var jag och lämnade allt tyg hos sömmerskan idag. Känns som nästa steg blir att bestämma oss om maten och ta itu med det. Har börjat fila lite smått på festprogramet också.
  • HelenaOlivia

vad roligt och spännande! Kul att de var bra även om det var några små saker som inte va helt bra, bra pris du fick betala.
    Måste verkligen varit spännande att öppna paketet:)

Kickis skrev 2009-07-28 13:06:38 följande:
    Fick min klänning + tärnklänningar och mammas klänning från Kina igår. Tordes knappt öppna paketet! Klänningarna var riktigt välsydda och tunga - vägde 6 kilo tillsammans. Dock var det lite konstig färg på tärnornas klänningar och mammas var lite tight över ryggen. Men i det stora hela är jag jättenöjd. 4 fina klänningar, inkl frakt för bara 4700 kr.
  • HelenaOlivia

välkommen!! Hur går det för dig med planeringen?

FrökenW skrev 2009-07-30 21:30:16 följande:
    Hej hej, får man vara med här!Den 10 okt är den stora dagen!
  • HelenaOlivia

jag skulle oxå vilja att tiden gick snabbare, det skulle kunna få vara mitten av september nu tycker jag. Men man får snällt vänta, tror dock att plötsligt är det bara en vecka kvar.

ToastmasterMarie skrev 2009-07-30 22:59:10 följande:
    Är det någon mer än jag som börja känna sig lite rastlös och hoppas att tiden skulle kunna gå lite snabbare.Jag känner att jag har koll på läget liksom och det är inte så mycket att göra nu på en månad. Alla runt om kring frågar hur vi har det och om det är stressig med all planering. Känner nästan att det är något jag har helt totalt missat eftersom jag inte sedan vi bestämde oss för att gifta oss kännt mig stressad eller planernigsorolig.
  • HelenaOlivia

välkommen! Ni gifter er dagen före oss:)
    Fast din sambo kanske bara är glad att han inte behöver oroa sig för dekorationer? :)
    Det börjar verkligen näsrma sig nu, 11veckor kvar!! Så kul!

Tingli skrev 2009-08-09 20:16:48 följande:
    hej hej!hoppar in här....vi ska gifta oss 24 oktober.så de är alltså 2månader och 2veckor kvar!kan ju säga att vi nyss börjat planera..elleja, JAG planerar *asg*min sambo får väl snart psykbryt på mig om allt tjat om dekorationer mm
  • HelenaOlivia

Skickade in hindersprövningen idag och namnbytelappen, känns bra.
    Och min guldsmed ska börja göra min ring, skönt

Nu börjar vi verkligen närma oss och det händer lite i planeringen igen, kul

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2