• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Bustroll

Idag blev min sambo kidnappad. Åh vad svårt det har varit att inte säga ngt

• Cisslan

Idag blev min mb2 kidnappad i en stor blå skåpbil! Jag och några av hans kompisar hade lurat i honom att vi skulle på scoutläger och han misstänkte ingenting! Han såg helt chockad ut men blev glad.

• ToastmasterMarie

Min blivande blev också kidnappad idag. tidigt i morse började det banka kraftigt på dörrar och fönster. Jag hade ingen anning om det och inte han heller. Lite förvirrat och med mycket besvär fick min käreste börja dagen med att ta på sig nylonstrumpbyxor, klarade det hyfsat utan maskor. Sen bar det i väg i en rödminibuss, undrar vad de hittar på med nu.

Jag blir nog inte kidnappad förrän nästa helg.

• MTTM
    ToastmasterMarie skrev 2009-09-19 12:14:04 följande:
    Min blivande blev också kidnappad idag. tidigt i morse började det banka kraftigt på dörrar och fönster. Jag hade ingen anning om det och inte han heller. Lite förvirrat och med mycket besvär fick min käreste börja dagen med att ta på sig nylonstrumpbyxor, klarade det hyfsat utan maskor. Sen bar det i väg i en rödminibuss, undrar vad de hittar på med nu. Jag blir nog inte kidnappad förrän nästa helg.
    Min m2b blev oxå kidnappad idag! Oxå han i en röd minibuss.... Jag blev möhippad förra helgen - en fantastisk dag med pyssel, dans, god mat & dryck etc så jag är mkt nöjd och unnar verkligen m2b en glad dag idag! Jag visste om att han skulle bli kidnappad, men tror faktiskt inte att han anade någonting, då vi egentligen hade släktmiddag idag eftersom jag har fyllt år. Kul att luras lite...!
  • Calasaria

Oj så skoj med möhippor och svensexor! Vi väntar då oss inte något alls, varken jag eller min blivande man. De flesta bor långt bort och de som finns i närheten känner knappt varandra, så det blir nog inget... Men OM det hade blivit något så hade jag tyckt att det var mest min sambo som hade behövt det, själv klarar jag mig, fast nog hade det allt varit kul :) Nu är det fyra veckor kvar till vår vigsel så man vet ju aldrig :)

• Bustroll

Jag väntade mig heller inget, men mina vänner åkte upp och så fick vi en lugn spakväll tillsammans. Alldelles lagom, och trevligt att träffas igen, blir inte så ofta numera.

Sambon kidnappade de och spelade minigolf, körde go-kart, spelade tv-spel och drack öl. Det gulliga var att han blev så orolig när de hämtade honom, han trodde inte att jag visste och att jag skulle bli orolig om han inte var hemma när jag kom hem...bubben då

• fjärilen84

Nu börjar det närma sig.. knappt två veckor :)
    Har också blivit hippad, först av syskon och vänner, sen av arbetskamraterna(vilket jag inte hade en aning om), Det var två härliga dagar!!

Ska ni ge ngt till era Tärnor, Marshalkar, Toastmaster m.m
    Jag har ingen fantasi alls.. men måste ordna det snart!
    vad ska ni ge?

• MTTM
    fjärilen84 skrev 2009-09-20 13:10:06 följande:
    Nu börjar det närma sig.. knappt två veckor :)Har också blivit hippad, först av syskon och vänner, sen av arbetskamraterna(vilket jag inte hade en aning om), Det var två härliga dagar!!Ska ni ge ngt till era Tärnor, Marshalkar, Toastmaster m.mJag har ingen fantasi alls.. men måste ordna det snart!vad ska ni ge?
    Vi kommer att ge halsband el armband till de kvinnliga vänner som hjälpt till och troligen whisky till männen! Har sett ut halsband och armband på Smycka och kommer att köpa lite "dyrare" halsband till de som hjälpt till "lite mer", t ex toastmadame, och så blir det lite billigare armband för de som hjälpt till "lite mindre". Tycker att det är kul med ett smycke eftersom det blir ett konkret minne av dagen.

Hur är det med er alla? Har ni allt klart eller är det mycket kvar att göra? Jag sitter just nu och klickar hem såpbubblor, gästbok och ballonger... Ska nog försöka skriva placeringskorten idag också... Hjälp, vad fort tiden går, eller hur??!
  • Tojk

Här hemma har vi gått och blivit sjuka så det händer inte så värst mycket, vilket lätt kan bli en katastroff. Har massor att göra men det får skjutas lite på.
    Försökte oss på att göra bordsplacering idag och efter timmars funderande hade vi spikat den och lyckats få till allt i festprogramet då får vi ett sms där en flickvän absolut INTE kan tänka sig sitta brevid någon annan än sin pojkvän.
    Blev så trött på allt så det känns som de lika gärna kan dra lott om vem som ska sitta vart.
    Feber, huvudvärk, bordsplacering och särskilda önskemål i sista sekund går inte riktigt samman idag *suckar*

• HelenaOlivia

låter inge kul alls! Hoppas du snart kryar på dig så du slipper känna dig stressad. Det ända som kan vara lite tröstande är väl att det är bättre att vara sjuk nu och inte på bröllopet.
    Men krya på dig och hoppas inga fler ringer och krånglar till det för er.

Tojk skrev 2009-09-21 19:16:12 följande:
    Här hemma har vi gått och blivit sjuka så det händer inte så värst mycket, vilket lätt kan bli en katastroff. Har massor att göra men det får skjutas lite på. Försökte oss på att göra bordsplacering idag och efter timmars funderande hade vi spikat den och lyckats få till allt i festprogramet då får vi ett sms där en flickvän absolut INTE kan tänka sig sitta brevid någon annan än sin pojkvän.Blev så trött på allt så det känns som de lika gärna kan dra lott om vem som ska sitta vart.Feber, huvudvärk, bordsplacering och särskilda önskemål i sista sekund går inte riktigt samman idag *suckar*
Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2