Nerverna börjar spela in ser jag på inläggen nu.
Var och prova klänningen en sista gång i torsdags för att kontrollera de sista detaljerna. Satt nästa helt perfekt. Axelband som ska läggas ut lite bara. Skönt, hade nästan glömt hur den såg ut flera månader sedan sist.
I dag ska jag till frissan. Nästan helt säker på att tjejerna kommer dig för att nappa mig. Vi får se.
Ringde två som inte svarat än i går (sista anmällan den 20/9) visar sig att de inte fått någon inbjudan. De hade tyckte det var konstigt men inte sagt något. Vi har träffat dem ett par gånger och då har vi talat om bröllopet lite men vi har inte tänkt på något speciellt. morrr på posten. De hade annat bokat den helgen men skulle se vad de kunde göra.
Träffa prästen i torsdags också, lite förvirrad kvinna tyckte jag, blev nästan lite arg.
Hon sa Högestads kyrka är den som man går i från sidan så tänkt på följande bla bla bla.
Min resopons nej det är inte det är baldringe kyrka.
Hon ja just det hur är det nu högestads kyrka ser ut.
VA vet inte prästen i församligen hur kyrkorna ser ut???? Det finns fem kyrkor i församligen det är väl inte så många att hålla reda på??? Man undrar.
Hon ville inte att någon skulle fotografera under vigseln för det störde henne, vi sa att det får hon själv säga till om i inledningen i så fall. Hoppas att någon vågar ta fram kameran i alla fall.
Jaja låter mig inte slås ner av detta, det får gå som det går.