Oktoberbrudar tråd 2
låter som du fick en riktigt bra dag! Roligt!!
Hoppas din m2b får en bra dag senare, killar brukar ju vara lite råare mot varann...
låter som du fick en riktigt bra dag! Roligt!!
Hoppas din m2b får en bra dag senare, killar brukar ju vara lite råare mot varann...
låter inge kul alls! Hoppas du snart kryar på dig så du slipper känna dig stressad. Det ända som kan vara lite tröstande är väl att det är bättre att vara sjuk nu och inte på bröllopet.
Men krya på dig och hoppas inga fler ringer och krånglar till det för er.
det låter ju jätte trevligt! Grattis, roligt!
oj tackar de nej nu? det var sent tycker jag!
Själv e jag trött/sur/besviken på min ena brudtärna som inte äns kunde få tid till att komma på min möhippa.
Kan man avboka en tärna? nej det kan man väl inte men känns inte så kul.
Hoppas det löser sig för er så eran dag kan bli underbar!
Jag blev hippad i går! Hade en underbar dag med motorcykel åkning, picknick i solen, massage och bad med bastu och middag. En toppen bra dag! Mycket nöjd!
Proserpina och Tojk, tack för stödet och jag tänker ju precis som er. De har ju planerat möhippan sedan några månader tillbaka och kan man inte på dagen kan man komma på middagen och ja allt det där, man ställer upp.
Jag ska ta ett prat med henne, lutar åt att säga att för min skull och mina nerver får hon vara vanlig gäst för att jag ska kunna känna mig lugnare den dagen.
vi kommer vara i Bankok så vi får nog köpa morgongåvor där, hihi, nej men vi har bestämt för att hoppa det.
Vill önska alla er som gifter er i helgen ett stort lycka till och en fantastik dag!! Hoppas allt blir bäst!
Kram på er och njuuut!!!!!
Ja nu är jag nyfiken på hur allt gick för alla som gifte sig idag.
Själv kände jag idag att kommer det blåsa och vara lika kallt idag som på vår dag så kommer jag frysa, måste styra upp något, även om man bara är ute en kort stund.
Ja bröllopsnerverna är igång nu. Vi gifter oss dock 25 så 3veckor kvar
vilken härlig dag du fick, roligt!
Grattis!!!!!! Och vad härligt att dagen blev toppen!!! Jätte roligt att höra! Grattis!!
Grattis!!!!! Låter som ni fick en fin dag trots lite illamående. Grattis!!!
Vi Som Drömmer Om Bröllop skrev 2009-10-04 18:56:47 följande:
jag tror vårat schema blir:
9.30 frissan för mig och påklädning och smink där
12.00 mot kyrkan
12.30 genom gång med tärnor och bestmen
13.00 vigsel
13.30 hurra för oss på kyrkotrappan och fotografering
14.00 lunch och fika i lokalen
ca16.00 avrundning
ca17.00 taxi till Arlanda
Min mamma hämtar blommer när jag är hos frissan och m2b får klara sig själv, hihhi
var köpte du dina stenar? vad använde ni för penna?
Ska oxå ha som ni nämligen:)
verkligen grattis til er alla som gifte er i helgen som var!!! Längtar ännu mer nu till vårat efter att läst hur bra ni haft det!