• 14e november

Har vitt/silver tema, men funderar på att ha en brudbukett i färg...Har någon förslag?

Gifter mig i november. Var tidigare helt inne på en vit bukett, men det blir kanske tråkigt? Vad skulle vara snyggt (och tillgängligt) denna årstid. Jag har kört fast helt i mina funderingar... Jättetacksam för tips!

• Svar på tråden Har vitt/silver tema, men funderar på att ha en brudbukett i färg...Har någon förslag?
  • Mrs4ever

Jag ska visserligen ha en helvit bukett.
    Då jag vill försöka hålla vår kod,
    hade jag inte varit så envis så hade jag absolut
    haft en sådan här bukett, så snygg!

www.bernzonsblommor.nu/view_image.asp&p2=I%20symbios&p3=det%20syns%20inte%20p%E5%20bilden...men%20inne%20liljan%20%E4r%20prickarna%20i%20exakt%20ton%20till%20rosen,%20cold%20water

• 14e november

Tack för tipset!

Är det buketten i ditt galleri som du ska ha? Den var riktigt snygg!

• Mrs4ever

Ja, eller den bilden har jag gett till floristen som
    inspiration.
    Så inte precis som den men väldigt lik =)

Så ska hon göra minibuketter till tärnorna.
    KÄnns så öyxigt och fint.

• passionsblomman

Du kan välja precis vilka färger du vill och det är bra utbud på blommor då. Visst kan du ha en helvit bukett om du vill samtidigt som en riktig färgklick ju verkligen sticker ut.
    Känn efter lite till, och varför inte trava in hos någon florist och be att få bläddra lite i den pärm som brukar finnas med exempelbuketter.

• Miss Moneypenny

Vi hade vitt, silver och lila som tema och till det blev det en rosa och lila bukett. Bild finns i galleriet.

• DaisyMom

Kanske någon vinröd nyans? Eller orange kanske? Det är ju höstigt med lite mustiga färger..

• Hemlig2009

Vi hade svart, vitt och silvergrått som tema. Trots det ville jag inte alls ha en vit bukett, det är inte jag för fem öre.

Så min bukett gick i ceriserosa och orange, även blommorna på borden gick i dessa färger (floristen gjorde allt). Är jättenöjd med min färgstarka bukett, finns bild i galleriet.

• 14e november

Tack så mycket för all inspiration och ideér. Vilka underbara buketter. Det kommer bli svårt att välja.

• Mrs Baom

Vi har ockå vitt å silver som tema. Jag har valt en vit rosbukett som är enkel men med lite pärlor och detaljer på. Bild finns i mitt galleri. du kan ju ha vilka färger du vill. Välj några blommor som du tycker är fina och som passar den årdtiden:)

Lycka till!

Svar på tråden Har vitt/silver tema, men funderar på att ha en brudbukett i färg...Har någon förslag?