Frisör?!?!?
Behöver tips på bra (och prisvärd) frisör som kan fixa mitt hår till bröllopet. Har min favvofrisör i Malmö, men kan inte be henne åka till Hbg och jag vill inte åka till Malmö den dagen...
Behöver tips på bra (och prisvärd) frisör som kan fixa mitt hår till bröllopet. Har min favvofrisör i Malmö, men kan inte be henne åka till Hbg och jag vill inte åka till Malmö den dagen...
Jag gick till Jovana på Tim's haicut och fick precis en sådan frisyr som jag ville ha. Man blir rejält ompysslad på salongen också
Gå inte till Känsla, däremot. De försöker bara pracka på en vad de själva vill, kan inte ange ens ungefärligt pris för vad det kommer att kosta, eller hur lång tid det kommer att ta. Totalt oseriösa i mina ögon.
Style it har jag bokat en av mina kollegor gjorde sin brud frisyr där och var super nöjd. När ska du gifta dig?
Kanske lite långt bort men i Viken finns den ekologiska salongen Ylang Ylang, Elin som jobbar där är OTROLIGT duktig!
Tack för alla tips! Jag har nu hittat en frisör som jag tycker verkar bra; Saks!