Om du gillar schlager så kommer du gilla det.
Ska ni äta middag också?
Dem har show under middagen. Dem är ofta väldigt begåvade servitörerna/artisterna.
Kostar en slant dock och man brukar behöva boka bord långt i förväg för att få bra sikt, dvs. inte hamna så att man inte ser scenen.
Sonja68 skrev 2009-08-30 22:08:24 följande:
Villemoa; Alltså vicka j-a knäppa släktingar. Men det är ofta så, släkten är värst. Har själv en del fastar som kan kläcka ur sig precis vad som helst. De tycker en j-a massa hela tiden både bakom ryggen och sen trycker de upp det i ansiktet på en också ibland. De fattar inte att man inte är intresserad av deras åsikter. Nä, förinta dem ur ditt medvetande, åtminstone för nåt år framöver, för deras dumheter och idiotiska åsikter har INGET med sanningen att göra, HÖR du det??? Du är en jättefin mamma till lilla Moa och kommer inte bli en sämre mamma till knodden du har i magen nu, och inte för de framtida småttingarna heller. Så det så! Håller med i allt som Tinker o Fjällis skrev! Ta det lugnt nu, andas djupt och försök radera dem från hårddisken. De är bara avundsjuka och har komplex.Massor med kramar skickar jag till dig, du är en SUPERBRA mamma, vän, fru och människa! Fjällis; Älgstek o kantareller... åh jag tror jag slänger mig i bilen och kommer förbi på lite nattamat. Undra hur långt det är... 40-50 mil??Blomman; ett psykfall i huset! Hjälp, jag hade haft svårt att hantera situationen, hade blivit så rädd. Tur att du är en redig tant som fixade det på ett bra sätt. De som drack kaffe på altanen, de är husets nästa ägare, det känner jag på mig Cantaton: Jag funderade idag vart du tagit vägen, har saknat dig! Välkommen tillbaka.MIna kusiner som bor i Sthlm o Uppsala har fått nys om att vi ev. är på G till hufvudstaden i slutet av september så de håller redan på att planera en helkväll för oss samma dag vi kommer. Nästa dag ska vi iväg med färja och jag känner redan hur det vänder sig i magen... uäääk. Tur att den går på e.m i alla fall och inte direkt på
morgonen.De snackar om ett ställe som heter Golden Hits, vad är det? Nån av er nollåttor som vet? Är det nåt för en Norrlandstant överhuvud taget?