• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

Förresten Panzer; GRATTIS till bröllopet. Har skrivit i din frus gästbok och gratulerat, men här får du också ett grattis från mig Ni var superfina!

Hur går det med lillkatten som ni hämtade hos Blomman?
    Har hon funnit sig tillrätta med de andra katterna och de med henne? Svartsjukedrama?

• Cantaton

haha, jag också.

Sonja68 skrev 2009-08-20 13:11:45 följande:
    Jag läste "mjukt tunnbröd, Bregott, mosad färskpotatis och lite lök och en klar är godare ÄN en jäst firre". Fniss, det var det jag svarade på! Nä, jag vill inte vara utan firren på surströmmingsfest.
  • Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-08-20 13:26:23 följande:
    Förresten Panzer; GRATTIS till bröllopet. Har skrivit i din frus gästbok och gratulerat, men här får du också ett grattis från mig Ni var superfina! Hur går det med lillkatten som ni hämtade hos Blomman?Har hon funnit sig tillrätta med de andra katterna och de med henne? Svartsjukedrama?
    Tackar.

Jodå det börjar ge sig med de andra katterna nu, den lilla verkar trivas alldeles utmärkt oavsett vad de andra "kärringarna" tycker.
  • lillabruden

*pustar o gäspar* har nu beställt tackkorten..... ska man signera dem sen, med våra namn?

• Fjosok

Har haft årets första klass, en nia. Snälla men oj vilka pratkvarnar. Man får ju inte en syl i vädret

• lillabruden

repliken 'nu ska vi ha ett prov' får nog tyst på dem i en halv minut

Fjosok skrev 2009-08-20 15:23:54 följande:
    Har haft årets första klass, en nia. Snälla men oj vilka pratkvarnar. Man får ju inte en syl i vädret
  • Aleta

Njae, då får man knalla ut från toaletten, förbi trappan och in i badrummet med skitig rumpa för det finns ingen toalett i badrummet. Det är nog inte så vanligt att folk gör det, eller?

Panzerfaust skrev 2009-08-20 12:55:03 följande:
    Näe men man kan tvätta häcken där efter man dyngat om man är böjd åt det hållet.
  • Frulle

Åååå våra ligger här på köksbordet.. FAN jag är lat.. Måste få fram alla adresser bara..

Har ni haft det bra???

lillabruden skrev 2009-08-20 15:06:26 följande:
    *pustar o gäspar* har nu beställt tackkorten..... ska man signera dem sen, med våra namn?
  • passionsblomman

Det finns ett flertal andra tillfällen då en dam kan känna sig hugad att skölja av härligheten UTAN att ha dyngat och utan att duscha hela sin lekamen.

Och om man behöver lägga ngt i blöt en stund är det också jättebra.

Panzerfaust skrev 2009-08-20 12:55:03 följande:
    Näe men man kan tvätta häcken där efter man dyngat om man är böjd åt det hållet.
Svar på tråden Tantvarning 5