Tantvarning 5
Oj då, någon särskild anledning?
Oj då, någon särskild anledning?
Men oooh, passion, så gruvligt spännande! Ni tycks ju ha ett fantastiskt utgångsläge!
Im yours:
Haha, ditt tangentbord tror att det är ett unix-tangentbord! Eller liknande. Har hänt mig typ två gånger och det har varit att starta om bara... Alltså, det är ju inget problem, men jag skulle verkligen vilja veta vad som far i datorn?! Finns det något kortkommando för det? Har inte lyckats googla fram något iaf. Blir så nyfiken på sånt!
Jaaa, det är ju inte som att alla de där intressenterna på visningarna bara "Damn, var det någon som bjöd utropspriset?! Näe, då får det va..." De vet att det finns många intresserade som trissar upp priset och _ändå_ vill de vara med och bjuda!
Iiiihhh Frulle, hosta inte på mig!! Jag är verkligen skitskraj för grisflunsan! :-O
Passion, nya bud idag? *nyfiken*
Nä hörru Fjosok, där kan du inte könsgeneralisera!
Eller nekar du till att många män ständigt faller för fel kvinnor? Typiskt otrygga tjejer med dålig självkänsla som behandlar dem illa... Eller alla män och kvinnor som enbart blir kära i någon som inte älskar dem tillbaks, men tappar intresse så snart det blir ömsesidigt?
Jag tror det handlar om rädsla att binda sig, vilket antagligen är lika vanligt bland män som bland kvinnor. Så man söker sig bort från tryggheten och faller för ett "mindre tryggt" alternativ - som man vet inte håller i längden. Men detta gäller som sagt en minoritet.
Oavsett orsak, så är snällhet aldrig ensam förklaring till att en man är singel, eftersom alla tjejer jag känner personligen vill ha snälla killar. Och många killar jag känner har flickvänner trots att de är snälla och trevliga men inte supersnygga eller rika.
Det går nog inte att alltid hitta en logisk förklaring till varför någon blivit ensam. Tyvärr är ju tur en viktig komponent, man måste ha bra timing helt enkelt, och det är svårt...
Lite svartvitt, men ok, vi är överens.
Godkväll tanterna!
Har haft en helt ledig lördag (ovanligt) = tid för hemmapyssel! Pojkvännen och jag har varit riktigt duktiga! Har städat och tvättat, gått ärenden på stan och nu ikväll har vi gjort två plåtar pizza, coleslaw och bakat bröd och matmuffins.
Jag var också på hundpromenad med min kompis som är hundvakt i helgen. Min pojkvän är kattmänniska så han ville inte följa med... Han missade därmed vääärldens sötaste och goaste hund, Lisen hette hon! Någon slags spaniel tror jag, är ingen fena på hundraser... Hon skällde inte en gång, klagade inte ens när jag plockade en fästing, och hon hade så mjuk päls... Åh alltså, vad mysigt med hund!! Lyckligtvis är jag allergisk, för hund är ett projekt jag _inte_ behöver just nu.
Sonja, vad underbart med bastu! Det är något jag önskar mig i mitt framtida hus... Haha, ja, öl också för den delen.
Blomman, vad skönt att få lite andrum i (den andlöst spännande) budgivningen! Om nu bara spekulanterna skulle lämna dig i fred på helgen...
Soldemor, vad coolt att du fick nya upplopplingen att funka på en gång!
Nu ska här sovas, imorgon är det kajakpaddling som gäller! Kram på er!
Tinker: tack, det var riktigt soligt och fint igår men bedrövligt blåsigt. Vi kunde inte paddla ut på sjön som vi hade tänkt, utan tog en sväng i ån istället. (Ekoln - Islandsbron - Sunnersta, för den intresserade...) Blev lugn paddling, men mysigt!
Lillabruden: Vad sjukt fin din nya frisyr är! Den klär dig verkligen! Och du, det är aldrig för sent att börja dansa
Fjällbruden: 14 kilo!!!?!?!?! Helt galet. Min moster hittade en liter på vår stugtomt i helgen, det är det mesta vi fått där...
Passion: nu är det måndag igen så nu väntar vi med spänning på att få höra om alla nya bud på huset som trillar in!!