Skulle gärna komma men inte just den här helgen!
Jag sitter i Jkpg och väntar på familjen, imorgon åker vi på bröllopsresan vi fick av mina föräldrar! Hela halva släkten ska rida islandshäst i morgon och sedan äta gott. Skitkul även om mina elaka kollegor tror att jag ska dyka upp som trauma-fall på måndagens rond så de får sitta och analysera mina ansiktsfrakturer! Haha! Jag kommer att välja den minsta yttepyttigaste hästen av alla!
Men spara gärna lite marängsviss tills vi ses!
Vad härligt att sitta i sitt nya hus och dricka skumpa! Ni får vira in er i filtar o sitta på verandan! Eller i tornrummet!
passionsblomman skrev 2009-10-02 17:20:43 följande:
jag med! Jag har två olika små flaskor med champange i kylen exempelvis. Vi har FORTFARANDE inte skålat i skumpa för vår flytt, så ikväll skiter jag i alla anledninga som kan finnas att avstå, jag SKA ha champangeskålning i vårt nya hus. undrar vilken vi ska ta? jag är inte alls så bevandrad på just skumpa.Det ska bli vin till maten och Irish coffee efetr marängsvissen också. Vill du komma? Silver har vi inget, så det klarar sig än så länge utan det putset.Men det hade varit rätt kul med sådana där gamla fina silverbestick, sådana som har sand i skaften. Det är fint att duka med.