Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning 5

Phaaa! Om det är att vara karaktärslös... då undrar jag vad jag hamnar i för klass..
    Håller med Blomman, han har ju rätt

didis skrev 2009-08-25 20:29:14 följande:
    Jag måste tala om det för alla för jag har så fruktansvärt dålig karaktär! Det räcker med att maken tittar på mig med "sugna" ögon och säger att jag är sexig precis som jag är så trillar jag dit. Speciellt om han bjuder på vin också! Totalt karaktärslös!!

• Fjällbruttan

Hej!
    IGEN!
     Nu har jag varit duktigt miffo och sökt 4 jobb... så, nu kan jag återgå till mitt tomtebroderi...

Låter som ajg inte villha jobb, det vill jag, men inte 20 mil från min familj, och helst inte som vi håller på att sakta men säkert att utveckla ett eget företag som jag kan jobba på.... villju pyssla med det
    Men jag ska prata med företagets kontakt på måndag, så får vi se!

Sonja! Go get them!! SGT Moahhhhahhhahhaaaa

• Fjällbruttan

Seriöst tanten lilla!
    Nu ar jag bums varit tvungen att kolla på dina bilder ( hållainstrumpbyxor my ass!!)
    Håller med Blomman, det gör inget med 5 kilo till...men det är du som ska trivas
    och det är det viktigaste
    Oj... kom visst åt nån knapp, men det vart ju effektfullt

Ni var otroligt snygga och vilken läcker bukett, skitsnygg!
    didis skrev 2009-08-25 20:53:03 följande:

Ni är väldigt gulliga men faktum är att jag under sommaren plussat på 5 kg(!) och faktiskt redan innan behövde minska några kilon.Under sommaren blir det ganska mycket grillat *mmm*, vitlökbröd *mmm igen* och smarriga tillbehör *nu blir jag hungrig på riktigt*. Och så, måste jag erkänna, en hel del vin...

Heloise, kul att höra om en bokknarkare till
    Jag har slukat två böcker nu på 2 dagar..enda braiga med förkylning  

• Fjällbruttan

Hej... kastar mig fet och glad in i viktdebatten
    Jag gick ner 20 kilo med GI, för mig är alltså kolhydraterna min största fälla, tittar jag på en macka går jag upp i vikt
    Sen drog jag bort lite till inför bröllopet med cambridgesoppor.... det funkar men blir så ÄCKLIGT tillslut, och man ändrar ju ite sina levnadvanor, men praktiskt at kunna byta ut nån måltid ibland

jag håller på att återgå till GI efter sommarens bravader, det jag gillar absolut mest med GI är att jag kan äta samma mat som familjen, men plickar bort kolhydraterna och så får jag ALDRIG blodsockerdippar! Så skönt!

Jag och Panzer kan dela på en ko Älskar kött...
    Blodig grillad köttbit med en maffig sallad med avacado i och en senapsvinegrätt... MUMS! 

• Fjällbruttan

Tinker, kramar om!! Förstår hon inte att man kan sakna och bli besviken är hon otroligt ego, du sa ju inte ATT han skulle komma hem! Sen kunde ju mannen tänkt sig för... eller sagt allt, ATT du är besvikne men förstår det till fullo...

Här har svärmor blivit sämre igen så jag tror (ursäkta ett mycket brutalt uttryck) att det var sista rycket... läkarna sa ju att sommaren skullegå bra, nu är den ju över...
    Må hon bara slippa ha så jävla ont!

Själv har jag dundrat runt i vår traktor idag och klippt typ 8 fotbollsplaner gräs.. tuv-slotten kallad.. Nästa åt ska vi slå som vanligt där till hästarna som ska komma och bo här
    Det är i alla fall bestämt att tills början av Juni kommer två hästar varav Iza ska få ha den ena på foder i ett år tillatt börja med, så får vi se hur det går!
    Jag kanske kan smussla in några lamm i hästhagen
    Tänk er lammstek med vitök och rödvinssås till hösten... MUMS!!

Heloise, din syrra verkar helt knäpp
    Skicka ett tackkort, mycket roligare
    Fast shit vad dåligt samvete jag fick, vi måste nog bestäma vilket kort vi ska ha som tackkort ikväll!!

• Fjällbruttan

SLUTA att ha dåligt samvete Var på bröllop i januari och inget tackkort än så de är värst..moahahhahhaaaaaa

Heloise, hellre hjärna än diamanter! Bananaz, gillar det uttrycket, tror jag ska svänga mig med det för ungarna så det tycker jag är coool

Blommis, go´girl go!!Pengar och bebisar till dig!! I massor, ialla fall pengar, barn räcker kanske med ett

Frulle, är du fortfarande förkyld?
    Hur går det för er med hus och husvisningar?

Tinker, meddela dottern att det blir hästsommar i lappland nästa sommar
    Moa är ju 9 så det blir perfekt, då kan de leka när hon inte rider med Iza
    Du kan följa med så sitter vi i myggtältet och dricker öl och lapar sol

• Fjällbruttan

Morrn, häxan surtant här... Maken väckte både mig och lilla vild i morse, hasn larm tjöt 4 gånger!! vi brukar kunna sova till halv nio när det inte är dagis, nu studsade hon redan halvsju jag är för f-n mer morgontrött än hela byn ihop... gnisslar tänder!
    Dessutom sov jag dåligt inatt...

Sonja, låter som ni fått vår gamla rektor till er, fy f-n när de ska spara pngar på barn!
    Låter som en synerligen dålig idé att sätta ihop 10-åringen med 6-åringar, stressande för alla vill jag påstå! Och om han brukar gå på fritids så måset han u blir understimulerad med 6-åringarna.... PUCKOREKTOR!

I´m yours, underbart att få sova! Är avis...

Tinker, du måste vara en fena på att sy Jag är så nöjd att jag fixade tärnklänningarna och mannens slips och väst, men de tål inte att synas i sömmarna
    Dop lät mysigt men begravning är ju inte roligt, nån nära dig? Kramar om!

Sonja, min kompis är totalkass på att sy, hon använder nåt slags klisterremsor och klipper av gardinerna och sen stryker hon fast remsorna och fållar på det viset
    Ska hjälpa henne i höst att sy raksömmar så hon får i hop ett dynöverdrag

• Fjällbruttan

Wow blomman! Vilken fart du har

Go girls, ge er på skolorna bara, barnen är ju vår framtid!
    Jättebra med info från dig Villemoa, tanttråden är suverän när man funderar på nåt!

Sonja, hoppas aset ger sig nu och att allt löser sig, så jävla segdraget!!

Och nu till det roliga, min dag har varit toppen
    Saga har haft en kompis här, de skrek visserligen en massa men skit samma för kompisens mamma är en av mina bästa vänner, flera trevliga timmar förflöt
    Innan dess kokade jag klart vinbärsgelé, dammsög nerdervåningen, hängde tvätt och gjorde ett fat med morötter och gurk med fetaostdipp som vi har mumsat, och så en ostoch skinkröra till avacados. Dessutom han jag "rubba" en hal karrébit med kryddor och den är nu i ugnen, ska sserveras med färskpotatis, kantarellsås och sallad.
    Och så bäst av allt, stora tjejerna är hemma ikväll

• Fjällbruttan

Hej!

För att tala lite vett och sans med damerna, jag hade ETT ryck igår, de är sällan förekommande och när det händer får jagalltid kommentarer fårn mannen, han blir så chockad
    Idag gör jag allt som vanligt, alltså ingenting

Jo,jag tinar kräftor tills ikväll, är nästan jobbigt att titta på medans de tinar

Så ska jag packa till husvagn, det tog 1 minut... phu... tänk att lägga fram 2 par trosor, 1 tröja, långkalsonger och så raggsockor... sjhit, får inte glömma stövlarna!

Vet ni, vi ska vara superduperlata.. vi snor med oss en sexhjuling och kör långt in i fjället för att plocka kantareller, hela vårt fjäll är rensat

I övrigt får ni gärna hålla tummarna idag för vi ska träffa företaget som sv. vll anlita vårt företags tjänster

Magister Fjosse var väl gulligt, fröken Fjosse hade varit värre

Otäckt med bran, tror jag måste stänga av huvudbrytaren till vår spis när vi far bort! Fast våra brandvarnare funkar  

• Fjällbruttan

Tinker, lämnar en dunderkram till dig!!
    Förstår att ni har det skitjobbigt just nu, lite surt att pappan inte ville prata då din man stannat för detta....
    Förstår din längtan också och tycker inte att du är egoistisk, tror faktiskt också att din man behöver dig!

Kramar om

Svar på tråden Tantvarning 5