• young love

Irriterad, trots underbart bröllop, varning för filmare!

Vi gifte oss i lördags och hade ett underbart bröllop, allt gick över förväntan. Det enda som inte var helt perfekt var att mina morföräldrar inte kunde delta då de är för gamla och sjuka.

Nu ska vi åka och hälsa på dem imorgon och var jätteglada att vi kunde ta med en nästan färdigredigerad film på bröllopet och göra dem lyckliga genom att visa och berätta. Det skulle ha betytt så mycket för dem och vår filmare lovade att det skulle ordnas och sa upprepande gånger att "jag lovar att ni kommer att bli nöjda"...

Vi har inte hört från honom, så idag mailade jag för att höra vilken tid idag vi ska hämta filmen. Då ringer han och säger att det inte blir någon film pga försenade uppdateringar på redigeringsprogrammet. Detta efter att han har haft mage att förolämpa vår fantastiska fotograf, som utan att ha lovat något redigerat och skickat 48 underbara bilder att ta med! Så nu blir det ingen film och jag kan inte låta bli att vara väldigt besviken och irriterad! När tänkte han höra av sig?? Om inte vi hade mailat, hade vi då stått och knackat på dörren idag för att hämta filmen och fått reda på det då? Jag tycker att det är sån dålig stil!!

Hoppas att inte ni råkar ut för sådana filmare!!

• Svar på tråden Irriterad, trots underbart bröllop, varning för filmare!
  • jantingstrom

låterju ganska oseriöst att han har sålt in någothan inte har 100% koll på. att man måste vänta in något för att kunna slutföra sitt arbete....

Kan bara hålla med om att det är dåligt.

Svar på tråden Irriterad, trots underbart bröllop, varning för filmare!