• solhatten

var hitta papper till utsidan av festprogrammet??

Som inte är för dyrt? vi måste ju ha 80 st...och så kostar det 550 kr att skriva ut innehållet. Åh, jag börjar nästan tveka på att ha festprogram. Är det värt 800 kr cirka??

• Svar på tråden var hitta papper till utsidan av festprogrammet??
  • Arla79

Vi använde tapet. Hittar du någon billig behöver det inte bli så dyrt.

• lolca

Ja, vi tyckte att det var värt det. Vi tryckte vårt festprogram på tryckeri för drygt 700 kr och sen satte vi om ett annat papper som vi ville ha som omslag. Blev nog en 1000 lapp för alla program, men vi ville ha det på det här sättet.

• J D

Matton har OK papper i olika färger för 90 SEK för 50st och om du är student så får du 20% rabatt på det . Men bor du i Gbg så får du skynda dig-de har semesterstängt f o m måndag!

• mittid

Att ha ett väl genomtänkt festprogram... Japp de e värt de!!
    Vi hittade fint papper på bokhandeln i 25 pack kostade det ca: 65 kronor.

• solhatten

menj agh ar letat på gleerups, och alla andra pappershandlar jag kan komma på och d et billigaste jag hittar är 25 st för 110 kr =(

Gäller mattonrabatten på nätet också??

• Hemlig2009

Jag hittade en sida på nätet, otroligt billigt. Ska se om jag hittar den...

• Hemlig2009

Hittade den! Trodde jag knappt...

http://www.sykompaniet.se/index1.html

Köpte svarta i 100-pack för 89 kr. Inte illa va? Det var tom några fler än 100 i förpackningen.

Beställde billiga organzaband på samma sida.

• J D

Hemlig2009 skrev 2009-07-09 14:45:26 följande:
    Hittade den! Trodde jag knappt... www.sykompaniet.se/index1.htmlKöpte svarta i 100-pack för 89 kr. Inte illa va? Det var tom några fler än 100 i förpackningen. Beställde billiga organzaband på samma sida.

Attans-lät jättebra men de levererar inte förrän efter semestern som tar slut den 10/8.

• Hemlig2009

J D skrev 2009-07-09 14:47:46 följande:
      Attans-lät jättebra men de levererar inte förrän efter semestern som tar slut den 10/8.

Vilken otur.

Svar på tråden var hitta papper till utsidan av festprogrammet??