De och Dem och andra språkliga irritationer
Kjell Präst skrev 2009-07-16 20:50:46 följande:
Kjell Präst skrev 2009-07-16 20:50:46 följande:
På tal om sångtexter. Cascada tror jag det är som kör med: You cheated on me from behind.
Kom igen!
Okej.... här kommer ett ord som många säger fel på.... Många säger insektsnyckel.... Hahaha!
Saxat ur en blogg: Brat-Björnen från Danmark styrde sitt Jetplan norr ut o gav oss nöje att umgås med han. Hel mysigt o jag är totalt såld på att åka ring efter Doris (Jet-set Hundens båt).
eh, say what...
Hua!! *Backar flera steg...*
Hahaha!!!
Det var det roligaste jag hört på länge!!
Jag håller med!!
Vad säger ni om den här då:
Ballkong
*fniss*
Hej på er! Jag har inte varit här på ett tag... Igår såg jag en text på facebook, från en sån där quiz. Jag fattade aldrig svaret tjejen fick. Helt obegripligt!! Här är svaret:
människor med svartaögon är tuffa , deras ögon lyser av snygghet kärlek är det bästa de vet , gillar shoppa, djur är inte speciellt roligt fö...r dem utseendet är ok, de ser OK ut, men deras ansikte är snygg ,,, men annars så är du så snäll, du är en sån perrson som snabbt blir trött det fula med dig är att du vill att andra ska se att du har vackra ögon , va inte så nörd, de ser redan hur snygga dina ögon är . men lycka till
Jag väcker liv i tråden med något jag såg idag. Bigär. Jag tolkade det som att personen menade begär.