vad tar era fotografer och vad får ni?
vad får ni betala? Hur låter det 1 timmes fotografering och en cd skiva mad alla kort. ingen framkallning detta för 1500:-
vad får ni betala? Hur låter det 1 timmes fotografering och en cd skiva mad alla kort. ingen framkallning detta för 1500:-
Vi hade heldagsfotografering från 12 tror jag det var fram till midnatt. Ville ha hela bröllopet dokumenterat och de där spontana bilderna som tas när man minst anar det.
Betalade 9500 kr för ca 800 högupplästa bilder på cd, 1 förstoring på canvasduk + 3 andra förstoringar.
Har en del av bilderna i mitt galleri.
Vi hade halvdagsfotografering, från cirka 09:30 till cirka 16:30. Vi fick då 600 bilder högupplösta på cd, i både färg och svartvitt, de var också redigerade. Dessutom äger vi rättigheterna och får förstora, framkalla osv, var vi vill. I priset på 10.000:- ingår också en bröllopsbok, med de bästa bilderna ifrån dagen. I den kommer det att vara cirka 35 bilder och omslaget pryds av våra händer och ringar m.m.
Se gärna mitt galleri!
Ja just det bröllopsbok fick vi också. Den hade jag helt förträngt.
Vi valde en timmes fotografering m proffs fotograf ( + mingelfoto med amatör foto)
Vi äger rättigheterna, får bilderna 75-100 st ca beräknade han på en cd o kan sen göra vad vi vill med dem känner en som trycker canvas priset 6500kr
detta är ett väldigt bra pris...