Mall till engångskameror?
Har hittat det på en sida, men hittar inte mallen som
word eller något annat där man kan ändra texten.
Någon som vet?
Har hittat det på en sida, men hittar inte mallen som
word eller något annat där man kan ändra texten.
Någon som vet?
hem.passagen.se/majeda/mall.htm
här har jag hittat
Jo, det är precis den sidan,
men jag skulle så gärna vilja ha
filen så att man kan ändra lite på texten.
Men det kanske inte finns?
puff
Tror det står att orginalfilen finns och att man kan maila henne.
Ja, jag har gjort det men inte fått något svar,
men semestertider,
jag får väl försöka hålla mig till tåls =)
ALla har ju nästan digitalkameror numera och man tar ju oftast med dom, speciellt på ett bröllop.
Köp CD skivor i fodral och lägg den i ett färdig framkerat kuvret med er adress på.
Har ni tid, skicka med i inbjudan annars ges dom ut på festen.
Då får ni antagligen fler och billigare och bättre bilder.
Tänkte först att vi skulle ha engångkameror på borden, men med tanke på att det ofta är lite dunkelt ljus sen på festen, iallafall mot kvällen kommer bilderna bara bli grumliga och dåliga. Då är ju tom en mobilkamera bättre nästan.
Så även fast idén med kameror på borden är kul får nio säkert kassera hälften av korten som inte blir något att ha.
Skriv i inbjudan eller på borden små lappar om att de ska komma ihåg att ta kort på sin bordsgranne och gärna maila bilderna till er.. eller nåt liknande
Självklart har de flesta mobilkameror, digitalkameror och vi gissar att utan cdskivor eller information så kommer vi ändå att få bilder som våra gäster har tagit.
Men vi har själva upplevt att det kan vara en liten isbrytare
att ha dessa på borden, det är mer som en kul grej än att vi ska få massor av fina bilder.
Men jag har däremot lagt ner tanken på att göra egna mallar
insåg att sitta och klippa/skära ut alla hålen skulle göra mig galen =)
finns ju färdiga finare engångskameror på tex calligraphen eller andra liknande sajter. De tror jag inte kostar mer än vanliga engångskameror.. ja lite frakt tillkommer kanske förstås