• bröllop20090725

Bordsplaceringstavla

Jag undrar om ni kan dela med er av era bordsplaceringstavlor, jag skulle vilja bli lite inspirerad nämligen..

• Svar på tråden Bordsplaceringstavla
  • Hemlig2009

Vår finns i mitt galleri.

• ladyhawk

Mamma har köpt 2 hiskeligt fula tavlor på auktion, men ramarna i guld var fina. Ska byta ut mot kork från anslagstavlor från IKEA, 50 kr styck, som jag klär i grön "sammet". på dessa kommer jag nåla upp bord och namnlappar. Vi har 95 gäster i barnafödande ålder så risken är rätt stor att det blir en sista minuten ändring, men då är det ju bara att flytta lapparna..
    Ska göra tavlorna vilken dag som helst nu...

• Arla79

Jag klädde en gammal anslagstavla med svart tyg och nålade fast namnlappar med små kartnålar.

• NewLife

Min är inte så jätte avancerad, har en bild i mitt galleri.

• JesHed
    Pumpkin skrev 2009-07-11 11:46:49 följande:
    Har bild på vår i mitt galleri, i någon av mapparna.
    Jättefint men ändå enkelt! En liten fråga bara - vilket typsnitt använde du och var hittade du de fina blommorna?!
  • Linadesign
    ladyhawk skrev 2009-07-10 23:42:06 följande:
    Vi har 95 gäster i barnafödande ålder så risken är rätt stor att det blir en sista minuten ändring, men då är det ju bara att flytta lapparna..Ska göra tavlorna vilken dag som helst nu...
    Är det 95 gravida kvinnor på bröllopet?!!
  • Chrisse och Jonas

Ja, din är jättefin. Använde faktiskt den som inspiration när jag gjorde våran.. ska försöka lägga in en bild på den senare.

Pumpkin skrev 2009-07-11 11:46:49 följande:
    Har bild på vår i mitt galleri, i någon av mapparna.
Svar på tråden Bordsplaceringstavla