• Thewedding

Frukost på hotellet eller köpa egen ?

Det ingår inte frukost på vårat hotell, man kan välja tillval och betala 750 kr/vecka och få frukost varje morgon.

Skulle ni boka hotellfrukost ? Eller fixa och köpa egen frukost ?

Vad tror ni blir billigast ? Vid hotellet finns både cafe och supermarket.

• Svar på tråden Frukost på hotellet eller köpa egen ?
  • Frulle

Det är ju säkert billigare att göra själv, men det är nog BRA mycket godare att käka deras frulle.. MMMMmmmm hotellfrukost!!!

• FiaoJonny

Vi valde faktiskt bort hotell av den enkla anledningen haha... Men om ni har ett litet kitchenette eller så så funkar det ju att göra egen. Det sista hotellet vi bor på är lägenhetshotell så där kommer vi köpa eget.

I regel är väl det billigare. Vart åker ni? 107 kr per dag kostar frukosten er. Ganska mycket pengar. Skulle nog köra på att göra egen eller kanske käka på cafét.

• sadii

På vårt hotell så ingår det frukost oavsett vilket rum man bokar. Jag tycker faktiskt det borde ingå, om man har betalat så mycket till ett hotellrum eller bröllopsviten tom.. och inte få frukost?

Jag skulle fixat min egen frukost om det inte ingick.

• Thewedding

Vi ska åka till Mallorca 4 stjärnigt hotell med ett plus i kanten och vi betalade ca 14 000 kr för en vecka borde ingå frukost tycker jag.

Jag tänkte inte på det när vi bokade. Hade jag tänkt på det då , då hade vi valt med frukost där det ingår

• Tess80

Ja jag är ju en sådan person som absolut ÄLSKAR hotellfrukostar!! Så definitivt hotellfrukost skulle jag ta om jag var du!

• Emelieca

Är det 750:- för båda? Isf tycker inte jag det var så dyrt med ca 50 spänn för en frukost, och på hotellfrukostar brukar det ju ingå rätt mycket. Går man på ett café får man knappt en kaffe och en macka för dom pengarna. Jag skulle helt klart tagit hotellfrukosten, är ju underbart att bara gå upp och frukosten redan är klar.

• shakynose

Jag skulle sagt att det beror på vart man åker! På Mallorca hade jag definitivt tagit hotellfrukost för 750kr/veckan, men hade det varit Portugal så hade jag inte det. Av den enkla anledningen att man får en god caféfrukost för de pengarna i Portugal, men det får man inte på Mallis.

• SagansMamma

Ta hotellfrukost!!! Det är det absolut godaste som finns!

• Thewedding

Nää det är 750 kr per person alltså 1500 kr sammanlagt.

Svar på tråden Frukost på hotellet eller köpa egen ?