• Eran

2011-brudar nr.3

Äntligen har man internet hemma!!!!! JAg kommer plåga er. istär det lite tråkigt att man inte kan göra så mycket mer.... längtar till vi kan komma igång ordentligt

Ska på middag med mina föräldrar ikväll. Min mamma misstänker att vi planerar men har inte sagt något direkt. Vi får väll se ikväll.

Erik 2011-07-30
  • Eran

Hallå alla brudar. Har en liten fråga ni kanske kan hjälpa mig med. Kan man ha ingångsmusiken på CD? Den vi vill ha gör sig inte så bra på orgel.

JAG LÄNGTAR!!!!!!

Erik 2011-07-30
  • Eran

Kanske får kolla med kantorn.....men lite tidigt. Jag vill hoppa framåt ett år!!!!!!!!!!!!

Erik 2011-07-30
  • Eran

Va smart, så långt har inte jag tänkt. Jo mycket är klart redan. Men vi har ju planerat det sedan oktober 08. Fast det är ju mycket man inte kan göra fören man vet vilka som kommer och det kanske är LITE tidigt att skicka ut inbjudningarna. Men vi ska skicka ut dem som julkort nästa jul eftersom vi gifter oss under semestertiden.

Erik 2011-07-30
  • Eran

Jag ville det men det ville inte han. Och är det bara det han vill bestämma så helt okej

Erik 2011-07-30
  • Eran
    Blivandefrueriksson skrev 2009-08-29 18:03:54 följande:
    Eran ha ha ha .. Jag tycker inte min bestämmer så mycket, färg valet med lila och grönt var han dock det blev jag bara glad av när han sa. Men annars är det mest gödkänande jag får utav han när jag hittat något. Ja min blivande pratar om en tårtställning som tårtorna står tripp trapp så som vanligt men i 360 grader så den går runt som en cirkel. Vet ni vad han pratar om?
     Den är ju skit snygg!!! Lår honom bestämma det oxå men sen är det nog
    Erik 2011-07-30
  • Eran

Va har just bestämt att det inte blir någon bröllopsvals utan en bröllopstango istället

Kolla in så får jag se vad ni tycker

Anna & Erik 2011-07-30
  • Eran
    kapellösa skrev 2009-08-30 11:30:25 följande:
    Åååh det har vi också funderat på! Mitt bekymmer är bara hur man ska utforma bröllopskläningen för att det ska funka att dansa och vara snyggt. Hur har du tänkt?
    Tänkte ha "ytterlagret" på klänningen sitta fast med typ kardborrband. Ska kolla med min sömmerska vad hon tycker är smidigast. Har tänkt att han får slita av den delen på dans golvet. Några huvuden lär nog vändas
    Anna & Erik 2011-07-30
  • Eran

Nu är alla de låtar som vi MÅSTE ha med på festen bestämda. Blev ca 50 st. Det är mest sådanan låtar vi spelat ihop i bandet. Kom fram till att de flesta betyder något

Erik 2011-07-30
  • Eran

Jag ska rösta!!!!! Gifte mig förra gången i rådhuset och det höll inte. Måste göra det i kyrkan, för annars kanske det inte håller .

Anna & Erik 2011-07-30
  • Eran

Jag hade bestämt klänningen, den som är i mitt galleri men nu såg jag en helt underbar i skyltfönstret på Brudspeciallisten. Jag ska bara ha den!!!! Ärmlös grå med spetts över och lila stenar på. Jag är kär

• Eran

Har suttit och kollat på detta med ingångsmusik i kyrkan och vill kolla vad ni tjejer tycker.

Tänkte ha denna in.

Och denna ut.

Skriv gärna alla era synpunkter.

Måste bara få skriva att jag fick världens bästa present av min m2b. Dock 9 månaders leveranstid men men. Så i början på juni 2010 blir vi föräldrar!!!! Då har jag ett år, lite drygt att gå ner så det ska jag nog klara...... :-P

Svar på tråden 2011-brudar nr.3