2011-brudar nr.3
Det är helt galet... men antar att vissa kyrkor är mer populära än andra... Festlokaler är lättare att förstå varför de är så populära, där är det så mycket mer som styr, pengar, läge, hur många som får plats osv...
Det är helt galet... men antar att vissa kyrkor är mer populära än andra... Festlokaler är lättare att förstå varför de är så populära, där är det så mycket mer som styr, pengar, läge, hur många som får plats osv...
Som tur är gifter vi oss inte när det är "högsäsong" bröllopsmässigt Det blir ju november för oss. Samtidigt som sådär jämna datum brukar vara populära... (20111111) Har svårt att hålla reda på alla ettor där... :-P Om m2b hade fått bestämma hade vigseln börjat kl.11.11 också, tur att man kan hejda honom ibland
Yepp Men är inte lika aktiv där än så länge men ge mig lite tid
Sitter för övrigt och kikar på dina bröllopsbilder där nu
Ibland kan man faktiskt både äta kakan och ha det kvar Vem vill välja mellan hus och bröllop liksom
Och Energy: Vad är egentligen OT i den här tråden?
Vart bor du? I vissa städer så är det absolut dags att boka både lokal och kyrka, populära ställen går åt som smör i solsken
Välkommen förresten!
Är oxå från Halmstad och har letat runt som en dåre där men inte hittat nåt jag föll för. Vad har du tittat på hittills? *nyfiken*
Visst är det härligt
Nu finns du med i trådstarten också! Välkommen!
Men säg det direkt då! Suck...
Ringde förra veckan till en jättefin kyrka och frågade när de vill att man ska boka. Då sa han jag pratade med att "det skulle man göra nu, ring på tisdag när han som har bokningen är tillbaka från semestern."
Så jag ringde igår på deras telefontid, personen ifråga var upptagen så de bad mig ringa på eftermiddagen. När jag ringde på eftermiddagen går det inte att komma fram för då har de ju ingen telefontid!
Så jag ringde ju idag igen. Han som svarar är uppenbarligen ganska trött på mig då och säger att "det är ingen fara, det blir inte fullbokat, den som har hand om detta kommer tillbaka i slutet av augusti, det är då du ska ringa."
Det var ju allt det jag frågade första gången jag ringde! Och sen har jag faktiskt bara ringt när du har sagt åt mig att riinga tänkte jag för mig själv... Men jag sa bara att jag bara ville veta när de vill att man ska ringa, samma sak som jag frågade första gången.
Jag väntar gärna, måste inte boka flera år i förväg men säg inte till mig att jag måste ringa så snart igen då! Inte så irriterad egentligen tycker bara att det är konstigt men vad vet jag...
Hur går det för er andra då? Någon som har gjort nåt eller sitter ni mest och drömmer er bort som jag gör?
ja, och det räcker tycker jag men då får man inte stressa mig sådär första gången