Jag var in till stan idag för att prova klänningar. Tyvärr hade hon bara 1 klänning som var så som jag ville ha den och i min storlek. Men den enda då jag provade var jättefin.. Jag blev faktiskt riktigt förvånad över hur otroligt fin jag kände mig. Trodde att det skulle bli som när man annars provar kläder, att man känner att inget sitter riktigt bra utan det putar ut både här och där;) Men nej, som jag skrev till min fästman sen: jag var inte missnöjd med en enda del av min kropp i klänningen. Då kan man slippa den stressen;)
Hur som haver, jag tyckte att jag passade riktigt bra i en sån modell som jag tänkt mig. Men jag kommer inte köpa den klänningen, den var riktigt fin och 50 % rea till trots så kostar ju den från ebay bara dryga 1 000 lappen. Utbudet här var ju uppenbarligen inte det bästa.. Men jag tyckte jättebra om hon som ägde (?) stället, hon var jättetrevlig och hjälpsam.
Nej, det var riktigt roligt att få se sig själv i en riktig brudklänning!;) And I cant wait for the real one, The Dress;)