Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

2011-brudar nr.3

Ni får väl vara inomhus
    Nä men så tänkte jag oxå när älsklingen ville gifta sig i november. Men som många sa så kan det vara bra. För då förväntar man sig inget av vädret och blir inte besviken om det blir dåligt väder! Det kan ju även vara en fantastiskt vacker orange höstdag

mammab skrev 2009-08-20 18:15:10 följande:
    Funderar på om vi ska gifta oss oktober 2011 ist för februari.vi firar 10 år tillsammans i oktober 2011 så skulle va roligt.bara det att det brukar vara så tråkigt väder i oktober?!
  • lillalyckan

mammab skrev 2009-08-21 14:37:02 följande:
    Festen blir ju inomhus vilket som. är bara bilderna jag nojar över haha..

Jag som försökte vara lite fyndig
    Förstår precis hur du tänker, har tänkt samma tankar själv flera gånger, får väl försöka hitta en fotograf som kan ta grymma bilder i alla väder... Men nu har jag vant mig vid tanken på att jag inte får nåt sommarbröllop och jag tror att det kan bli hur fint som helst oavsett väder (så säger jag nu, får väl se hur kaxig jag e när det väl är dags...)

• lillalyckan

Humlan66 skrev 2009-08-21 20:48:21 följande:
    Åh wow redan en 2011 tråd . Jag som tycker det är långt till sommar 2010 fniss

Man vill ju inte missa en chans till att planera så mycket det bara går Suga ur varenda liten detalj ur planerandet hahahaha

• lillalyckan

svinto83 skrev 2009-08-21 17:36:33 följande:
    jag tycker vi bestämmer att oktober o november blir sol 2011 :D fast det e klart jag tycker bilder med paraply e helt underbara kanske ska köpa snygga stövlar oxå :P

Jag är med på det. Det är härmed bestämt! Tänk om det kunde vara en riktigt vacker vinterdag med vit (inte slaskig) snö och strålande sol *drömmer sig bort*

• lillalyckan

Jaimie skrev 2009-08-22 15:42:55 följande:
    yeyh!!! 2011brudar is the shit ;) tack för igår jenna

Gulle du!
    Det var verkligen hur trevligt som helst, och tänk så mycket bröllopsplanering vi har framför oss! Wohoo! Stackars karlarna...

• lillalyckan

Puttekulan skrev 2009-08-23 20:06:37 följande:
    Vi har nu bokat kyrkan och lokalen till den 18/6 2011. Lika bra att boka redan nu så ingen annan hinner före Nu är det bara resten kvar, skall bli så kul att se hur planeringen växer fram.

Å va roligt! Då känns det liksom på riktigt
    Vi ska styra upp bokning nästa gång vi är på plats i stan vi ska vara, har hittat stället vi vill ha nu iaf

• lillalyckan

Vi har mer än två år kvar (nov-11) men eftersom vi har bestämt var vi ska vara så tänker jag boka nästa gång vi är i Halmstad. Då kan man ju känna sig trygg med att man får det datum och den lokal man vill ha

• lillalyckan
    ALLIMA skrev 2009-09-14 16:04:01 följande:
    En tanke till alla ni 2011 brudar : Tänk om kyrkan förlorar sin vigselrätt nu i valet! Hur kommer då bröllopet i kyrkan att bli? är lite orolig för detta , jag vill inte gifta mig i rådhuset...
    Det är därför vi måste rösta! Tänk vad trist att redan tekniskt sett vara gift när man kommer till kyrkan, nä det skulle inte vara samma sak...
  • lillalyckan
    Eran skrev 2009-09-14 17:24:02 följande:
    Jag ska rösta!!!!! Gifte mig förra gången i rådhuset och det höll inte. Måste göra det i kyrkan, för annars kanske det inte håller .

Hahahaha

Svar på tråden 2011-brudar nr.3