2011-brudar nr.3
Det måste la inte va borgerligt bara för det är utomhus? Ne tror jag inte, själv döptes jag utomhus av en präst från svenska kyrkan när jag var liten. I en hembygdspark.
Det måste la inte va borgerligt bara för det är utomhus? Ne tror jag inte, själv döptes jag utomhus av en präst från svenska kyrkan när jag var liten. I en hembygdspark.
mammab det tror jag kan va jätte fina färger.
Vi har valt lila, grönt och sen kommer det vita komma naturligt i klänning dukar mm.
Vi ska ju på bröllop idag sen är det festen den 26 och då ska vi passa på att spana in lokalen och duger den så blir det den vi bokar men vill ju som sagt se den först.
allima sånt är jag jätte dålig på
vi kommer ju skicka ut 2 slags inbjudningskort i och med att den närmsta familjen får middag och vänner får tårta och fest och tilltugg fast samma kväll och detta har jag problem att få ihop
culete vad för tyg ska du dek med? färggrant eller med sånt trädgårds tyg? va det nu heter?!
Vi har bestämt nu att nästa sommar ca ett 6 mån innan bröllopet berättar vi för familj sen har vi inte bestämt om vänner ska få reda på det i samma veva eller om det blir mega suprise när inbjudningskorten kommer.
vi kommer inte ha en brudbåge utan en brudlasse.
Ni som inte vet vad det är finns bild inne på denna sidan enda längst ner..
Fast våran kommer att va i plexiglas.
www.brollopsguiden.se/galleriet/buketter.php
culete jag har redan brudlassen hemma den står som prydnad på en bokhylla, ska se om jag kan få tummen ur och fotografera den.
Igår fick jag hem boleron, den var fin men det syntes att den var i syntet men kan tänka mig att det kommer inte synas sen på bilder så det blir nog bra till slut.
emyc sånt tycker jag är jätte fint när man får gamla saker och gör om så de kommer till användning. Men då har du ju något gammalt fixat sen
Helenochdavid välkommen. ett thailand bröllop anar jag är på beachen gud va härligt!
Aaargh vicken blivande jag har nu börjar han vackla på den 15 jan som dag med så nu lutar det åt nyårs istället.
allima ja men tiden går ju jätte fort vill med bestämma men han velar ju fram och tebax, vill med ha snö och mörkt gärna facklor och fyrverkeri