Vad kostar eran bukett?
Som sagt vad kostar er bukett?
Har du en bild på ungefär den buketten du ska ha?
Som sagt vad kostar er bukett?
Har du en bild på ungefär den buketten du ska ha?
Det varierar nog väldigt beroende på vad du vill ha i buketten.
Ta fram en bild och gå runt till olika florister. Den buketten jag ville ha la mellan 1200-3500 hos olika florister.
Bild typ finns i mitt galleri.
Min kommer gå på runt 2000: Jag har ingen bild men den består av mörk röda & rosa rosor samt kallor. Jag kommer även ha lite grönt i den den ska vara drop formad. De sa att den kommer vara så dyr eftersom det är inte säsong för kallor
Min kostade 2000 kr. Det var i dyraste laget men den var värd varenda krona för jag blev supernöjd med resultatet
Hej!
Jag körde budget... Min bukett kostade 800:- men jag älskade den!! Se länken
www.brollopstorget.se/hem/puppis/gallery/php6hl0o8.jpg
1500 betalade vi för min runda, lösa bukett med rosor, luktärt och daggkåpa samt tärnans bukett som var likadan fast mindre.
Jag betalar 1800:- för alla blommor, min brudbukett, två tärnbuketter, 20 gerbera att ha på borden på festen å två bröstblommor till m2b och hans bestman. Har bild i mitt galleri på min brudbukett, den är enkel men jag älskar den:)
Jag gifte mig när jag var ung, jag gillade inte blommor och villa absolut inte betala för en bukett.
I inbjudan skrev jag att jag önskade att alla gäster skulle ta med sig en snittblomma till kyrkan där min tärna band ihop min brudbukett! Hon är ingen som jobbar med det eller så men den blev ur-läcker. Hon hade själv tagit med sig lite "utfyllnads" blommor och sånt. Ett roligt budget tips.
Haha, vilken spännande grej!!
Min kostade ungefär 1000 kr. Men det var bara för blommorna, en kompis band ihop dem. Bild finns i galleriet.
kanske ska lägga till i priset jag angav ovan ingick tärnbuket, cortage och blommor till tårtorna.
Jag ska ha en bukett med gerberor (?) och kallor, tärnorna ska ha kallor och sen corsage till killarna, det skulle gå på mellan 500-700:-
Min bukett, blivande makens krosage(?) samt dotterns näbbukett kostar 1400:- tillsammans.
Har ingen bild men den ganska hängande och består av trollhassel, cirkusrosor, bär av johannesört och passionsblommerankor.
min kostade 600 och bestod av 15 gerberor,rosa och vita.. men lite gröna blad runt..
super fin.. köpte den på interflora.. tog med en bild bara å sa jag vill ha en sådan bukett.. så fixade dom det
Jag har noga valt ut hur jag vill att min bukett ska se ut och den kostar bara 800:-! :)