Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
Carolina: Vi stod för det själva. Vi hade bara rosor och ljus på kyrkbänkarna, annars hade vi inte mer blomsterdekorationer vad jag vet...
Carolina: Vi stod för det själva. Vi hade bara rosor och ljus på kyrkbänkarna, annars hade vi inte mer blomsterdekorationer vad jag vet...
Hallå flickor!
Här va de lugnt å alldeles tyyyst...! Vad har ni för er i fru-liven? Å w2b-liven?
skille: Aaah härligt jobb! Gott!
Linvinter: Ooj, låter som de kan ta en stund ditt lilla projekt...!
Tx2: Mycket å göra? Här e bröllopstankarna nära nära....! Njuter varenda dag av fruskapet!
Hallå flickor! Inne å kikar en snabbis!
Carolina: Vår vigselpräst heter Gunnar Lindskog, vem ska ni ha?
Jag och frugan: Så olika beroende på vilken klänning du vill ha som sagt.. Har du tur hittar du en i affären som du gillar direkt, i rätt storlek då!
Linvinter: Kämpar på med klänningen?
Baver: Aaah va härligt me bröllop! Svävar fortfarande på moln när jag tänker på vår underbara dag!
Teapot: Ååh va härligt, post till skatteverket e himlans kul ibland!
Nu e de natti natti för mig för idag... *tidig kväll*
Puss å kram
Teapot: Aaah härligt med god bröllopsmeny! *Drömmer tillbaka*
Carolina: Henne fick vi först, men sen ändrades schemat så vi fick Gunanr Lindskog ist. Har ni träffat henne än? Nöjda hittils?
Linvinter: Aaah underbart me behandlingar som e bara för ens egen skull! Härligt!
Vi har fått våra bröllopsfoton från Peter!! Var å hämtade dom igår, jättebra! Supernöjd!! Tänkte lägga upp några här men orkar tyvärr inte ikväl, hemma me sjuk man å hostig son...!
Hallå flickor!
Så länge sen jag vart här...! *Fattar ingenting*
Tx2: GRATTIS!!!! Gu va roligt!! Hur långt?
Låter som ni haft en härlig bröllopsresa! Men visst blev väl resmålen ändrade från första tanken?
Myrmor: GRATTIS här oxå till lille guldklimpen, så fiin... Väntar spänt på att få träffa nytillskottet i familjen å såklart storasyster! Hur går de för er?
Nu börjar de närma sig för er i vinter! Hur går de me alla planer? Mycket kvar? Liiiite avis på er som har detta underbara framför er... *Drömmer tillbaka* Men de e ännu bättre å va fru! *njuter i fulla drag*
Carolina: Kul me hippa! Va hittade dom på?
Lovar å bättra mig å komma in OFTA, saknar ju er tjejer! Puss å kram
Nu har jag lagt in lite bilder från Peter! Blev säkert en hel del, e jättenöjd me alla bilderna!
tx2: Ooooj! Så snart! Visste ni inte om de från början eller har ni bara inte sagt nåt...? Hur går de annars? Några besvär av nåt slag eller dans på rosor?
TACK! E jättenöjd me bilderna, så mysigt å drömma tillbaka...
Tx2: Jaa, inte alltid läge såklart... Jag som älskade å va gravid, tots div besvär! Va olika man e!
Teapot: TACK!
Va tröttsamt de e när folk ska lägga sig i hur tidigt/sent man e ute med saker å ting, de bestämmer man väl själv?! Jag va ju "tidig" me många saker men jag va tydlig i affärerna att det va MIN önskan att vara de å att de e JAG som bestämmer de...
Har vart på facklig-kurs hela dan idag så e helt slut.. Inte van å bara lyssna å lyssna hela dagarna...
Tx2: Men klart jag jättegärna hade velat veta den dagen! Hade ju bara blivit ännu en rolig nyhet på en underbar dag!
Vilken vecka e du i nu då? Syns de mycket?
Teapot: Härligt att du hittat en bra florist! Mycket kvar å pricka av?
Hoppas på en fin helg tjejer!
Myrmor: Aaah va härligt att allt går så bra! Klart man vill pussa på dom små.. speciellt när de ju e lillebror!
Skönt när man smalnat av igen! E ju trots allt lite tungt oxå!
Vill oxå ses snart! Länge sen vi hitta på nåt kul!
Här kommer en ny tråd! Synd om de skulle glömmas bort imorrn tänkte jag...
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3570427.html
Puss å kram
Ny fikatråd oxå...!
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3570433.html