Vill han vara med MIG eller vill han bara ha en flickvän? :(
Hej alla därute
Är en tjej på 26 år som träffat en ett år yngre man. Vi har träffats i ca 2 månad snart. Eller rättare sagt, är tillsammans sedan 1,5 månad. Vi träffades och allt klickade direkt, och vi föll för varann väldigt snabbt. Kände jättebra, men nu är jag lite orolig för om det inte gick FÖR snabbt. Men det kändes bra. Vi ses nästan varje dag, och han ringer mig flera ggr om dagen. Vi hittar på massa olika saker och har väldigt mycket gemensamt och har väldigt kul ihop. Det är inga problem emellan oss så sett, utan det är mer min osäkerhet som spökar. Jag har gått igenom väldigt mycket och har och är än oerhört rädd för att bli sårad. Och med min ålder är ju pressen på att hitta någon lite mer, och jag har verkligen ingen lust o "leka runt". Vi pratade om vilken nivå vi var på rätt snabbt, och vi båda letade efter ett seriöst förhållande. Min självbild är väl kanske inte det bästa, och jag vet inte varför, men har så svårt o föröska slappna av och faktiskt inse att denna kille tycker om MIG och inte är med mig bara pga att ha en flickvän.
Jag analyserar det minsta och for ofta klump i magen. Jag orkar inte med mig själv eller mina tankar. Detta låter jättedumt, men vilka tecken finns det på att han bara vill ha en flickvän eller om han faktiskt ärligt föll för mig? Han har redan träffat min familj, hans initiativ, jag har inte hunnit träffa hans än, men vad jag vet, så vet hans familj om oss och även hans närmast vänner som jag träffat. Han är snäll och kärleksfull och vill umgås och hitta på saker. Och varje gång vi ses så har vi inte sex, vilket gör att jag vet att det inte handlar om sex iaf. Vi bara myser ibland. Han kommer och hämtar mig med bil varje gång vi ska göra något, och givetvis kör hem mig även. Vi har smått pratat om barn och framtid, och han sa till mig att om jag inte har tänkt skaffa barn i framtiden, så är det inte någon ide att vi ens träffas, då han önskar det längre fram. Han pratar i VI-form, och även om framtidssaker. Han frågar efter min åsikt, kan märka att han blir smått svartsjuk ibland på ett gulligt sätt.. osv.. Men jag vet fortfarande inte om detta är säkra tecken. Och jag vill inte redan nu visa honom min osäkerhet och dra upp sånt här.
Vad tycker ni? någon som kan få mig på andra tankar?
TACK