• 090208

'Fruhippa'!

Jag har redan gift mig, utomlands. Ska hem pa semester nu (jippiii!) och har nagra dagar pa mig innan min man oxa kommer. Sa tankte saklart passa pa att bli hippad, pa eget intiativ... Eller nja, vill mest samla flickorna, alla ar tack och lov hemma samtidigt, och vill ju anda fira pa nat satt.

Men eftersom det ar jag sjalv som foreslagit det (frackt va...) sa maste jag ju komma pa nat att gora...

VAD kan man gora som inte kostar skjortan och maste bokas och planeras alldeles for mycket?? Nat tjejigt?

Sex & the City-kvall kanske..? Klanningar, klackar, drinkar... Hmm...

Forslag??

• Svar på tråden 'Fruhippa'!
  • Aleta

Hemma-spa är mysigt.

Man målar tånaglar, lägger ansiktsmasker, packar in håret och sitter och fnissar åt varandra i fula morgonrockar med en drink i handen.

• grisbjörnen

Det beror ju lite på vilka personer det är men jag har alltid tyckt att det är roligt med sminkkurser hemma eller om ni vill kan man ha en träff med sexleksaker. Det är riktigt roligt faktiskt. Men annars lät sex and the city kvällen som ett grymt tema. God mat å ut å göra stan är alltid trevligt.

• Pentan

Sex and the Citykväll lät ju underbart! Alla kommer i coctailklänningar och så ordnar ni goda drinkar med färsk frukt och glada färger. Ni kan alla förbereda lite goda snittar och snacks tillsammans i köket - fnittra och bubbla lite i glasen och sen bara ha jättetrevligt ihop!!

Svar på tråden 'Fruhippa'!