Hejsan!
Ett tips är att verkligen kolla på priser brett, över hela Sverige. Den klänning jag vill ha, Fanal, (eller Palmira som är en San Patrick) skiljer jättemycket i pris beroende på vart du vill köpa den. (Bilder finns i galleriet). Fanalen går på runt 12.000 kr i Göteborg, 10.450 kr i Vinslöv och jag kan få den ännu billigare via en säljare har i trakten som kan ta hem La Sposa Palmiran fick jag ett pris om 16.100 kr i Skövde och 12.300 kr i Degerfors. Så ja, det lönar sig verkligen att kolla upp!!! (Och jag har bara börjat ännu, men La Sposa verkar vara lite färre återförsäljare på jämfört med San Patrick-klänningar). "Din" klänning är nog lite dyrare eftersom den har mycket spets men som sagt, maila och fråga efter priser.
De återförsäljare jag sett i Stockholm har just nu kampanjpriser på La Sposa-klänningarna som är i deras provkollektion och har satt ned dem med 30%, så du kan ju ha tur och hitta klänningen i din storlek lite billigare (Vet att Milagro de Nahrin på Artellerigatan och Brud och Fest på Hornsgatan säljer La Sposa).