• Nordiskbrud

La Sposa klänninga?

Hejsan!

Ett tips är att verkligen kolla på priser brett, över hela Sverige. Den klänning jag vill ha, Fanal, (eller Palmira som är en San Patrick) skiljer jättemycket i pris beroende på vart du vill köpa den. (Bilder finns i galleriet). Fanalen går på runt 12.000 kr i Göteborg, 10.450 kr i Vinslöv och jag kan få den ännu billigare via en säljare har i trakten som kan ta hem La Sposa Palmiran fick jag ett pris om 16.100 kr i Skövde och 12.300 kr i Degerfors. Så ja, det lönar sig verkligen att kolla upp!!! (Och jag har bara börjat ännu, men La Sposa verkar vara lite färre återförsäljare på jämfört med San Patrick-klänningar). "Din" klänning är nog lite dyrare eftersom den har mycket spets men som sagt, maila och fråga efter priser.

De återförsäljare jag sett i Stockholm har just nu kampanjpriser på La Sposa-klänningarna som är i deras provkollektion och har satt ned dem med 30%, så du kan ju ha tur och hitta klänningen i din storlek lite billigare (Vet att Milagro de Nahrin på Artellerigatan och Brud och Fest på Hornsgatan säljer La Sposa).

• Nordiskbrud

Just det, senaste nummret har en annons från Milagro och då ger de 20% rabatt om man tar med annonsen till butiken (s. 76 i tidningen).

• Nordiskbrud

Neeeej, de luras inte. De tillhör samma märke kan man säga Men det är skillnad på tyget och lite smågrejs på White One klänningarna jämfört med La Sposas. Men det är fortfarande lika välarbetade klänningar!
    KLänningar är verkligen en djungel....

Någon som vet vart det finns San Patrick-klänningar i Stockholm föresten? Vill gärna visa min mor Palmira-klänningen så vi kan jämföra den mot Fanalen när vi är där

Svar på tråden La Sposa klänninga?