pernillasbrudbutik
hej!
är det någon som har erfarenhet av Pernillasbrudbutik.se
tacksam för svar
madeleine
hej!
är det någon som har erfarenhet av Pernillasbrudbutik.se
tacksam för svar
madeleine
Jag har positiv erfarenhet. Köpte en underkjol, snabb mailkontakt, snabb leverans.
Har köpt mina skor därifrån, jättenöjd med henne.
Jag har också köpt mina skor därifrån. Är jättenöjd med henne. Svara snabbt och trevligt på mejlen.
Jag köpte också mina skor där! Hur bra service som helst, kan inte annat en rekommendera!
kan absolut rekommendera henne.Både service och skorna var kanon
Har köpt mina brudskor därifrån - inga problem alls.
Tyvärr har jag haft otur, skorna beställdes för två månader sen från Perinillas Brudbutik, men jag har ännu inga till bröllopet som är om ca 5 veckor. Jag beställde alltså 14 veckor innan bröllopet och nu har jag ingen marginal kvar att beställa nya om skorna inte skulle passa. Hur kunde det bli så?
Jag beställde i slutet av maj, skorna kom till Pernilla en dryg månad senare, men tyvärr var det ett stort fel på dem, en del av sulan var vit, delen runt klacken svart. Fel och fult. Hon meddelade mig ang detta och jag kunde få prisavdrag om jag tog dem ändå eller häva köpet eller så kunde hon försöka fixa skorna. Korrekt bemötande så långt. Jag ville inte få problemet i mitt knä, utan få de skor jag beställt. Så jag bad henne kolla med skomakare och tipsade om en av Stockholms bästa skomakare, en riktig s k skomästare. Efter två veckor meddelar hon att hon inte hittat någon skomakare. Jag trodde ju att hon skulle leta max en vecka, så jag trodde såklart att skorna låg hos en skomakare och var på gång efter så lång tid! Här blev jag rejält missnöjd. Och nu var det in i juli och de mer kvalificerade skomakarna var förstås sommarstängda.
Jag erbjöds häva köpet och få tillbaka pengarna. KOrrekt hanterat av Pernilla. Problemet är att jag har stl 35, vill ha silverfärgade skor och de skor jag såg på nätet i inte var i min smak eller var beställningsvara. Jag övervägde att istället handla från matildasfest.com, men de hade sommarstängt i sin webbshop. Så nu har Pernilla fått lämna in en ny beställning åt mig.
Så vill du slippa att bli en galen bridezilla så köp skorna i god tid om du handlar på nätet och väljer att designa skon själv som man kan göra på dessa sajter. Har du en avvikande storlek så beställ ännu tidigare! Köper du lagervara, dvs något som redan finns inne, fungerar det säkert utmärkt.
Tråkigt att höra om din otur Bride in the city, hoppas verkligen det löser sig för dig på bästa sätt!
Jag beställde skor av Pernilla för tre veckor sedan. Det var precis innan webbshoppen stängde för semestern men hon var snäll nog att lägga in min beställning ändå, även om pengarna inte skulle komma in förens några dagar senare.
Jag fick ett positivt intryck av henne. Hon svarade snabbt och trevligt på mailen.
MEN... jag har ju dock inte fått mina skor än, gifter mig den 22:e aug, så jag håller verkligen tummarna för att jag får med i tid. Köpte först två par på brandos men var inte nöjd med något av dem. Jag är ju ute lite sent så jag får ju skylla mig själv men jag tänker ha is i magen och inte stressa upp mig, än i alla fall.
Lycka till med skobeställningen!
Oj, Jojjo, flera skobyten ser jag, precis det jag oroar mig för. Hoppas du får dem i tid, det gör de säkert, och att de är rätt framförallt! Tredje gången gillt, kanske...? De kommer säkert i tid.
Jag skulle kunnat beställt ett par veckor tidigare, men tyckte att jag hade bra framförhållning. För att slippa flippa veckorna innan bröllopet om det går snett har jag precis köpt ett par skor på REA som kan duga, oerhörd flax att jag sprang på dem! Men de jag har beställt passar så oerhört mycket bättre.
Berätta gärna här när skorna kommer.
Jojjo M skrev 2009-07-29 10:19:55 följande:
Jag beställde mina rätt sent men fick dem trots allt två veckor innan bröllopet och är såååååå nöjd med dem. Otroligt vackra och bekväma trots den höga klacken.