• roodeberg

Han blev nappad igår!

Jag är såå glad för min karls skull! Att han har vänner som bryr sig om honom och fixar och donar en rejäl svensexa som ingen glömmer i första taget. Han nappades igår förmiddag och de (vad jag vet) hamnade på Grönan och efter det så "lekte" de paint ball ute i skogen och desutom har de tältat där, säkerligen ölat, brölat i kapp och haft en helskön tillvaro vid lägerelden! Han lät sliten nu när jag talade med honom i telefonen. Men vilka grabbar som planerar och ordnar med två dagars festligheter. Han har verkligen tur!

Det här var sista helgen innan bröllopet och han trodde ett tag att det inte skulle bli något (eftersom det var söndag och allt). Men han har ju semester, och då är ju alla dagar lördagar!

• Svar på tråden Han blev nappad igår!
  • Milla84

Vad roligt!
    Min sambo blev kidnappad i lördags han, han fick också springa runt i skogen och spela paintball men han "slapp" tälta utan dom hade bokat hotell med relaxavdelning åt han/dem.

• roodeberg

Ja, jag skrev i ett sms igår kväll till honom att jag hoppades att de hade en undebar kväll med gänget. Och att han verkligen var värd det flera gånger om.

Svar på tråden Han blev nappad igår!