• Top secret bride

SPA - rekommendationer tack

Hej!

Vi är tre tjejer som tänkte skaka av oss män och barn och pysa iväg till något mysigt spa nu under hösten.
    Ni har säkert massor av bra tips som ni väldigt gärna får dela med er av.

Så, vad rekommenderar ni tjejer? Vi bor i mellansverige, så norr om Falun eller söder om Smålands södra gräns blir lite för långt att åka. Men gärna öst- och västkust. Eller mitt i landet. Spelar ingen roll om det ligger vid stor stad eller på landet.

Tack på förhand!

• Svar på tråden SPA - rekommendationer tack
  • Fenixx

i Varberg finns det SPA och ligger vid vattnet.

• Nippran

I Göteborg finns Sankt Jörgens Park Resort. Hemsida finns.
    Jag har varit där på konferens och ätit deras afternoon tea. Mycket fint och trevligt, dock något dyrt kanske.

• Top secret bride

Tack för tipsen! Kollar hemsidor för fullt

Fler tips någon? Kanske lite närmre Norrköping/Linköping?

• Mammilon

Inte direkt nära Norrköping, men Tylösands spa är lovely!

• Taha

Hörde om en nyöppnad som heter Kosta Boda.

• Lischen

Puffar lite, eftersom att jag är ute efter samma sak...

Någon som har varit på SPA i Trosa?

• mittid

Det går att få en prisvärd SPA-resa till Nådendal och sen finns det en i Hasseludden Saltsjö-Boo och Sätra Brunn...

• LaElle

Nynäs Havsbad. Slår allt!

• justagirl

Smögens havsbad! Kan rekommendera att hyra sviten även om det är dyrt, det är enda rummet med havsutsikt...

• SecretOne

Det finns ett helt nyöppnat SPA i Västervik, på Gränsö slott. Riktigt mysigt och Gränsö är väldigt vackert med lummiga gröna miljöer och vackra klippor. Ligger ca 3km från Västerviks stad. Jag var där på invigningen och kan glatt rekommendera det. Kolla på www.granso.se

• Blåvingen

Hotell Skansen i Båstad! Supermysigt!

• M1985

Jag rekommenderar verkligen Skogshöjdsspa i Södertälje, har varit där 2 ggr och ska snart dit igen :D Helt underbart ställe! Bra mat, spa avdelning och härliga behandlingar!

• wiicky

Lundsbrunns kurort. Prisvärt och mysigt tyckte vi.

Svar på tråden SPA - rekommendationer tack